آئین‌نامه سی‌امین دوره لیگ برتر واترپلو کشور سال ۱۳۹۹

در راستای آماده سازی ورزشکاران و ایجاد انگیزه در جهت رشد اعتلای واترپلو ضمن تبعیت از شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، آیین نامه اجرایی سی امین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۹ توسط کمیته فنی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ طبق اعلام کمیته فنی واترپلو مرحله نخست سی‌امین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور در سال ۱۳۹۹ ضمن تبعیت از شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

در همین راستا آئین نامه اجرایی سی امین دوره از مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور اعلام شد. لازم به ذکر است تاریخ اعلام شده، پیش بینی اولیه بوده و احتمال تغییر تاریخ مسابقات بدلیل پاندمی ویروس کوید ۱۹ وجود دارد.

از این رو طبق تصمیم کمیته فنی واترپلو و کمیته برگزاری مسابقات مقرر گردید دوره اول این رقابت‌ها در اسفند ماه سال ۹۹ آغاز شود.

بر اساس  تایید کمیته فنی واترپلو فدراسیون شنا مقرر شد، رقابت‌های لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور  در سال  ۱۳۹۹ با توجه به محدودیت‌های موجود، مسابقات تا تعداد ۶ تیم در یک گروه به صورت متمرکز و در سه دوره برگزار شده و در صورت حضور بیش از شش تیم، این مسابقات در دو گروه برگزار خواهد شد.

مسابقات در دور اول و دوم مقدماتی بصورت دوره ای برگزار خواهد شد و بر اساس امتیاز کسب شده و قوانین فینا چهار تیم برتر در دوره سوم به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است چنانچه تیمی هرگونه بدهی از سالهای قبل از قبیل قراردادهای بازیکنان و کلیه عوامل تیم شرکت کننده ، اجاره استخر و عوامل اجرایی و حق الزحمه داوران محلی و ورودیه مسابقات(حق شرکت) و  …. داشته باشد، کمیته فنی واترپلو می تواند در خصوص حضور یا عدم حضور آن تیم حتی در صورت داشتن مجوز حضور در لیگ برتر سال ۹۹ تصمیم گیری کند. بدیهی است ارائه رسید تسویه حساب نهایی ملاک حضور آن تیم در لیگ برتر سال ۹۹ است.

برای دریافت فایل دستورالعمل برگزاری لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۹ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دستورالعمل لیگ برتر واترپلو ۱۳۹۹

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.