آغاز تمرینات صبح و عصری ملی پوشان واترپلو در صربستان

تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران تحت هدایت الکساندر چیریچ اردوی تمرینی خود را در شهر نوویساد صربستان آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  ملی‌پوشان واترپلوی ایران که برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه تدارکاتی به مهد واترپلوی جهان سفر کرده اند در حال حاضر برنامه های بدنسازی و تاکتیکی خود را در استخر محل تمرین پیگیری می‌کنند.

تیم ملی ایران بامداد دوشنبه (۱۸ آبان ۱۳۹۴) به صربستان سفر و پس از استراحتی کوتاه تمرینات خود را آغاز کرد. در حال حاضر ملی پوشان صبح ها به بدنسازی مشغول هستند و عصر هم کار تاکتیکی طبق برنامه سرمربی پیگیری می شود. به طور میانگین روزانه شش ساعت تمرین در دستور کار تیم قرار دارد. در ادامه این اردو ملی پوشان چند بازی تدارکاتی و اردوی مشترک با تیم ملی گرجستان و تیم باشگاهی “وودینا” هم برگزار می‌کنند.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی به عنوان مربی بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند. سیروس طاهریان هم به عنوان مدیر فنی تیم های ملی سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده خواهد داشت.

کاروان ایران ساعت ۶:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه (۲۸ آبان ۱۳۹۴) به ایران باز می‌گردد.

 

تیم ملی واترپلو ایران دراردوی تدارکاتی صربستان:

۱۷-۲۷ آبان ۱۳۹۴

کادر فنی:

الکساندر چیریچ (سرمربی) – وحید رضایی (مربی) – سیروس طاهریان (مدیر فنی تیم‌های ملی)

 

بازیکنان:

سجاد عبدی – امید لطف پور – علی پیروزخواه  – سید محمدسعید میرمهدی -نیما خوشبخت – امیرحسین خانی – حامد ملک خانبانان – عطاالله برخوردی – علی رضاسلطانی – امیر ریاحی – امیر دهداری – ارشیا الماسی -محمدمهدی حیدری – پیمان اسدی – امین قویدل – سهیل رستمیان

 

 

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.