آغاز دور برگشت لیگ برتر واترپلو با پیروزی آبادان، امیدیه و دانشگاه

هفته نخست دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های نفت آبادان ، نفت امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته هشتم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال امروز(جمعه) با تقابل دو تیم پالایش نفت آبادان و نفت و گاز گچساران در استخر جهان آرا خرمشهر آغاز شد که تیم زیر ۲۰ سال نفت آبادان توانست با نتیجه ۳۵ بر ۱ گچساران را از پیش رو بردارد. تقابل این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسالان نیز با برتری پالایش نفت و با نتیجه ۱۶ بر ۴ به پایان رسید.

در ادامه این رقابت‌ها امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز امیدیه در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر به آب زدند که امیدیه توانست تیم میزبان را با نتیجه قاطع ۱۷ بر ۸ شکست دهد. در ادامه نیز این دو تیم در ره سنی بزرگسال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار هم با نتیجه ۲۳ بر ۱۰ به سود تیم صدر نشین به پایان رسید و امیدیه هفتمین پیروزی خود را دشت کرد تا همچنان در صدر جدول رده بندی رقابت ها باقی بماند.

در دیگر دیدار های هفته هشتم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور نیز دو تیم شهید نوفلاح و دانشگاه آزاد اسلامی در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ۹ دی تهران از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (جمعه) مقابل هم به آب زدند که این بازی به سود دانشگاه آزاد با نتیجه ۲۵ بر ۶ به پایان رسید تا این تیم بدون شکست در صدر جدول رده بندی یکه تازی کند. همچنین دیدار دو تیم تهرانی در رده سنی بزرگسالان نیز با برتری ۲۲ بر ۴ دانشگاه آزاد رقم خورد.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه با ۲۱ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته هشتم باقی ماند. رعد پدافند و پالایش نفت آبادان با ۱۵ و ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

نتایج هفته هشتم(هفته نخست دور برگشت) سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(کلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۴۳زیر ۲۰ سالپالایش نفت آبادان۳۵۱ نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۱۰/۱۵
۴۴عمومپالایش نفت آبادان۱۶۴نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۱۰/۱۵
۴۵زیر ۲۰ سالنیروی زمینی ارتش۸۱۷نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۰/۱۵
۴۶عمومنیروی زمینی ارتش ۱۰۲۳نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۰/۱۵
۴۷زیر ۲۰ سالشهید نوفلاح۶۲۵دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۰/۱۵
۴۸عمومشهید نوفلاح۴ ۲۲ دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۰/۱۵

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.