آغاز صدور گواهینامه‌های ۷ سطح شنا و ثبت مدارس شنا در سامانه مجازی فدراسیون

حمید اسکندریون رییس کمیته فنی شنا از آغاز صدور گواهینامه های هفت سطح شنا و ثبت مدارس شنا در سامانه فدراسیون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با توجه به برنامه های راهبردی فدراسیون در امر توسعه شنا همزمان با آغاز کلاسهای آموزشی، با تاکید رییس فدراسیون و همچنین تلاش و همت کمیته فنی شنا صدور گواهینامه های هفت سطح و ثبت مدارس شنا از دهم خرداد ماه در سامانه جامع ورزش های آبی (swim1400.ir) آغاز شد.

حمید اسکندریون رییس کمیته فنی شنا ضمن اعلام این خبر افرود: با شروع فعالیت سامانه مجازی فدراسیون درخواست تاسیس و ثبت مدارس شنا و همچنین صدور گواهینامه های شنا از این پس در این سامانه انجام می‌شود و مدارس شنا صرفا با تایید هیات استانی مجاز به صدور گواهینامه خواهند بود. همچنین از این پس مدیران و موسسان مدارس شنا برای صدور تمدید پروانه خود به این سامانه مراجعه کرده تا پس از بررسی و تایید فدراسیون و هیات استانی شنا مجوز خود را دریافت کنند.

وی افزود: با همکاری شرکت پشتیبان این سامانه که در زمینه کلاس های آموزش مجازی و استعدادیابی نیز فعالیت داشتند، ثبت نام در مسابقات، جشنواره ها و همچنین پخش مستقیم مسابقات نیز در سامانه مجازی فدراسیون انجام می‌شود.

حمید اسکندریون در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با صدور گواهینامه های هفت سطح شنا در سال‌های آینده کمیت و کیفیت شناگران را از آموزش تا قهرمانی بصورت ساختاری افزایش دهیم و نو آموزانی را که به استخرهای دارای مجوز مدرسه شنا مراجعه میکنند در زمینه استعدادیابی و نگهداشت راهنمایی و کمک کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.