آغاز مرحله پایانی لیگ شیرجه از فردا

مرحله دوم و پایانی مسابقات شیرجه باشگاه‌های کشور بخش آقایان فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله دوم و پایانی مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور سال ۱۴۰۱ بخش آقایان سه شنبه و چهارشنبه (نهم و دهم اسفند ۱۴۰۱)  با حضور ۶ تیم به میزبانی استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می‌شود.

مسابقات شیرجه باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در سال ۱۴۰۱ در دو مرحله و در ۳ رشته ۱ متر تخته، ۳ متر تخته، سکو برگزار می‌شود، تعداد حرکات مسابقات آقایان براساس قوانین مسابقات آزاد FINA (14 سال و به بالا) در هر رشته خواهد بود . ضمناً گروه سنی C نیز می‌توانند در مسابقات لیگ شرکت داشته باشند.

در پایان مرحله نخست این رقابت ها تیم نفت تهران با مجموع ۸۸ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد. تیم های رعد و مس سونگون نیز به ترتیب با ۷۶ و ۷۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

آکادمی آزادی، فرهاد تبـریــــز، مرکزی، مس سونگون، رعد و نفت تهران تیم های حاضر در این دوره از مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور هستند. مرحله دوم و پایانی این مسابقات نهم و دهم اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 

رده بندی تیمی تا پایان مرحله نخست مسابقات لیگ شیرجه کشور: 

  1. نفت تهران – ۸۸ امتیاز 
  2. رعد – ۷۶ امتیاز 
  3. مس سونگون – ۷۰ امتیاز 
  4. فرهاد تبریز – ۲۷ امتیاز 
  5. آزادی – ۱۹ امتیاز 
  6. مرکزی – ۱۷ امتیاز 
image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.