آغاز مسابقات واترپلو جوانان از فردا

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران که برای حضور در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا این رشته به جاکارتا (اندونزی) سفر کرده است از فردا (پنج‌شنبه) مسابقات خود را آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو جوانان زیر ۱۹ سال ایران با ۱۳ ورزشکار زیر نظر الکساندر چیریچ برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اندونزی سفر کرده است.

پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور شش تیم از ۲۱ تا ۲۵ جولای ۲۰۱۶ (۳۱ تیر تا ۴ مرداد ۱۳۹۵) به میزبانی اندونزی و در شهر جاکارتا برگزار می‌شود.

این مسابقات حکم انتخابی رقابت‌های جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۷ را هم دارد.

رقابت‌های این دوره در استخر “سِرونی” برگزار خواهد شد. ارتفاع محل برگزاری مسابقات ۱۵۰۰متر بالاتر از سطح دریا است. شرایط جوی هم شرجی و میانگین دمای ۱۶ تا ۲۴ درجه سانتی گراد در انتظار ملی پوشان ایران است.

شش تیم برتر قاره آسیا برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. علاوه بر ایران، تیم‌های چین، قزاقستان، ژاپن، ازبکستان و اندونزی حضور دارند. مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و هر روز سه بازی برنامه‌ریزی شده است.

عصر امروز (چهارشنبه) و بعد از برگزاری جلسه فنی (تکنیکال میتینگ) قرعه‌کشی مسابقات هم برگزار می‌شود و ترتیب بازی‌های نمایندگان ایران مشخص خواهد شد.

الکساندر چیریچ سرمربی تیم‌های ملی، هدایت این تیم را در مسابقات پیش رو بر عهده دارد. وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربیان تیم ملی در این تورنومنت خواهند بود و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار مربی ترکیب کادر فنی ایران را کامل می‌کند.

 

تیم‌های حاضر در پنجمین دوره مسابقات واترپلو  قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا:

  • ایران
  • ژاپن
  • چین
  • قزاقستان
  • ازبکستان
  • اندونزی

 

ملی‌پوشان ایران: 

  1. امین قویدل
  2. ارشیا الماسی
  3. مهدی یزدان خواه
  4. عرفان لشگری
  5. سید سجاد ساویز
  6. امیرحسین حیدری
  7. علیرضا پورنگ
  8.  علیرضا شادپی
  9. امیر حسین رهبر
  10. شایان قاسمی
  11. حسین خالدی
  12. کامران جلیلی
  13. حامد کریمی

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب