آغاز هفته دهم لیگ برتر واترپلو با تقابل نیروی زمینی و گچساران

هفته سوم از دور برگشت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال از فردا(پنجشنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته سوم دیدار‌های برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر زیر ۲۰ سال از فردا(پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار از هفته دهم مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور فردا(پنجشنبه) دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در استخر آزادی گچساران مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. در ادامه از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز مقابل یکدیگر به آب می‌زنند.

در دومین روز از این رقابت ها جمعه(۲۹ دی ماه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تیم‌های بالا نشین نفت و گاز امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ولایت امیدیه به مصاف یکدیگر میروند و دیدار این دو تیم در دره سنی بزرگسالان نیز از ساعت ۱۷:۰۰ در استخر ولایت امیدیه برگزار خواهد شد.

همچنین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی میزبان دیدارهای مهم و حساس تیم‌های رعد پدافند و پالایش نفت آبادان در رده سنی زیر ۲۰ سال است و از ساعت ۱۷:۰۰ نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

برنامه هفته دهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

ردیفهفتهباشگاه میزبان (کلاه سفید)باشگاه میهمان(کلاه آبی)رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۵۳دهمنفت و گاز گچساراننیروی زمینی ارتشزیر ۲۰ سالپنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸۱۰:۰۰استخر آزادی گچساران
۵۴دهمنفت و گاز گچساراننیروی زمینی ارتشعمومپنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸۱۷:۰۰استخر آزادی گچساران
۵۵دهمنفت و گاز امیدیهدانشگاه آزاد اسلامیزیر ۲۰ سالجمعه  1402/10/29۱۰:۰۰استخر ولایت امیدیه
۵۶دهمنفت و گاز امیدیهدانشگاه آزاد اسلامیعمومجمعه  1402/10/29۱۷:۰۰استخر ولایت امیدیه
۵۷دهمرعد پدافندپالایش نفت آبادانزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
۱۰:۰۰استخر ۹ دی تهران
۵۸دهمرعد پدافندپالایش نفت آبادانعمومجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
۱۷:۰۰استخر ۹ دی تهران

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.