آغاز هفته دهم لیگ برتر واترپلو با تقابل نیروی زمینی و گچساران

هفته سوم از دور برگشت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال از فردا(پنجشنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته سوم دیدار‌های برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر زیر ۲۰ سال از فردا(پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار از هفته دهم مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور فردا(پنجشنبه) دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در استخر آزادی گچساران مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. در ادامه از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز مقابل یکدیگر به آب می‌زنند.

در دومین روز از این رقابت ها جمعه(۲۹ دی ماه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تیم‌های بالا نشین نفت و گاز امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ولایت امیدیه به مصاف یکدیگر میروند و دیدار این دو تیم در دره سنی بزرگسالان نیز از ساعت ۱۷:۰۰ در استخر ولایت امیدیه برگزار خواهد شد.

همچنین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی میزبان دیدارهای مهم و حساس تیم‌های رعد پدافند و پالایش نفت آبادان در رده سنی زیر ۲۰ سال است و از ساعت ۱۷:۰۰ نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

برنامه هفته دهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

ردیفهفتهباشگاه میزبان (کلاه سفید)باشگاه میهمان(کلاه آبی)رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۵۳دهمنفت و گاز گچساراننیروی زمینی ارتشزیر ۲۰ سالپنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸۱۰:۰۰استخر آزادی گچساران
۵۴دهمنفت و گاز گچساراننیروی زمینی ارتشعمومپنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸۱۷:۰۰استخر آزادی گچساران
۵۵دهمنفت و گاز امیدیهدانشگاه آزاد اسلامیزیر ۲۰ سالجمعه  1402/10/29۱۰:۰۰استخر ولایت امیدیه
۵۶دهمنفت و گاز امیدیهدانشگاه آزاد اسلامیعمومجمعه  1402/10/29۱۷:۰۰استخر ولایت امیدیه
۵۷دهمرعد پدافندپالایش نفت آبادانزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
۱۰:۰۰استخر ۹ دی تهران
۵۸دهمرعد پدافندپالایش نفت آبادانعمومجمعه
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
۱۷:۰۰استخر ۹ دی تهران

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب