آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر واترپلو کشور با تقابل گچساران و پدافند

هفته پنجم از دور برگشت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال از فردا(پنجشنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته پنجم دیدار‌های برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر زیر ۲۰ سال از فردا(پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز گچساران و رعد پدافند آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار از هفته دوازدهم مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور فردا(پنجشنبه) دو تیم نفت و گاز گچساران و رعد پدافند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در استخر آزادی گچساران مقابل یکدیگر به آب میزنند. در ادامه از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در دومین روز از این رقابت ها جمعه(۱۳ بهمن ماه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تیم‌های تهرانی نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و دیدار این دو تیم در دره سنی بزرگسالان نیز از ساعت ۱۷:۰۰ در استخر ۹ دی برگزار خواهد شد.

همچنین از ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز جمعه دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهید نوفلاح در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ۹ دی تهران برگزار می‌شود و از ساعت ۱۶:۰۰ نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

برنامه هفته دوازدهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

ردیف هفتهباشگاه میزبان (کلاه سفید)باشگاه میهمان(کلاه آبی)رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۶۳دوازدهمنفت و گاز گچسارانرعد پدافندزیر ۲۰ سالپنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲۱۰:۰۰استخر آزادی گچساران
۶۴دوازدهمنفت و گاز گچسارانرعد پدافندعمومپنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲۱۷:۰۰استخر آزادی گچساران
۶۵دوازدهمنیروی زمینی ارتشدانشگاه آزاد اسلامیزیر ۲۰ سالجمعه  1402/11/13۱۰:۰۰استخر ۹ دی تهران
۶۶دوازدهمنیروی زمینی ارتشدانشگاه آزاد اسلامیعمومجمعه  1402/11/13۱۷:۰۰استخر ۹ دی تهران
۶۷دوازدهمپالایش نفت آبادانشهید نوفلاحزیر ۲۰ سالجمعه  1402/11/13۹:۰۰استخر ۹ دی تهران
۶۸دوازدهمپالایش نفت آبادانشهید نوفلاحعمومجمعه  1402/11/13۱۶:۰۰استخر ۹ دی تهران

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.