آغاز هفته سوم لیگ برتر واترپلو با تقابل نیروی زمینی و گچساران

هفته سوم دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال فردا(پنجشنبه) با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته سوم دیدار‌های رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر زیر ۲۰ سال از فردا (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار از هفته سوم مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور فردا(پنجشنبه) دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۰:۰۰صبح در استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر به آب خواهند زد.

در ادامه نیز از ساعت ۱۷:۰۰ دو تیم نیروی زمینی و گچساران در جریان هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور به میزبانی استخر ۹ دی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در ادامه روز جمعه(سوم آذرماه ۱۴۰۲) ابتدا دو تیم زیر ۲۰ سال نوفلاح و نفت و گاز گچساران در دیدار معوقه هفته دوم این رقابت ها از ساعت ۹:۰۰ صبح به میزبانی استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به مصاف هم خواهند رفت.

این رقابت ها روز جمعه( سوم آذر ۱۴۰۲) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح با تقابل تیم‌های پالایش نفت آبادان و رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ در رده سنی بزرگسالان به میزبانی تیم آبادان در استخر جهان آرا خرمشهر پیگیری خواهد شد

همچنین در آخرین دیدارهای این هفته دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز امیدیه در رده سنی زیر ۲۰ سال، از ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه و در رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ به میزبانی استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر به آب خواهند زد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

برنامه هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیهفتهباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
باشگاه میهمان
(کلاه آبی)
رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۱۳سومنیروی زمینی ارتشنفت و گاز گچسارانزیر ۲۰ سالپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
 10صبحاستخر ۹ دی تهران
۱۴سومنیروی زمینی ارتشنفت و گاز گچسارانعمومپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
۱۷عصر استخر ۹ دی تهران
۱۵سومپالایش نفت آبادانرعد پدافندزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ 
 10صبحاستخرجهان آرا خرمشهر
۱۶سومپالایش نفت آبادانرعد پدافندعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ 
۱۷عصر استخرجهان آرا خرمشهر
۱۷سومدانشگاه آزاد اسلامینفت و گاز امیدیهزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ 
۱۰:۳۰صبحاستخر ۹ دی تهران
۱۸سومدانشگاه آزاد اسلامینفت و گاز امیدیهعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
۱۷:۰۰عصراستخر ۹ دی تهران
_سومنوفلاحاستراحت________

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب