آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر واترپلو از فردا

هفته ششم از دور برگشت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال از فردا(جمعه) آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته ششم از دور برگشت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال از فردا(جمعه) با برگزاری ۶ دیدار برگزار می‌شود.

در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور فردا(جمعه) دو تیم نفتی امیدیه و گچساران در رده سنی زیر ۲۰ سال از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در استخر ولایت امیدیه مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند و همچنین این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در ادامه هفته سیزدهم استخر ۹ دی میزبان چهار دیدار باقی مانده تیم های تهرانی است. در ابتدا دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال از ساعت ۱۰:۰۰ صبح و در رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

همچنین تیم های شهید نوفلاح و نیروی زمینی ارتش از ساعت ۱۱:۳۰ در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۸:۳۰ در رده سنی بزرگسالان مقابل یکدیگر به آب خواهند زد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

برنامه هفته سیزدهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

ردیفهفتهباشگاه میزبان (کلاه سفید)باشگاه میهمان(کلاه آبی)رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۶۹سیزدهمنفت و گاز امیدیهنفت و گاز گچسارانزیر ۲۰ سالجمعه 
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
۱۰:۰۰استخر ولایت امیدیه
۷۰سیزدهمنفت و گاز امیدیهنفت و گاز گچسارانعمومجمعه
 ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
۱۷:۰۰استخر ولایت امیدیه
۷۱سیزدهمدانشگاه آزاد اسلامیرعد پدافندزیر ۲۰ سالجمعه  1402/11/20۱۰:۰۰استخر ۹ دی تهران
۷۲سیزدهمدانشگاه آزاد اسلامیرعد پدافندعمومجمعه  1402/11/20۱۷:۰۰استخر ۹ دی تهران
۷۳سیزدهمشهید نوفلاحنیروی زمینی ارتشزیر ۲۰ سالجمعه  1402/11/20۱۱:۳۰استخر ۹ دی تهران
۷۴سیزدهمشهید نوفلاحنیروی زمینی ارتشعمومجمعه  1402/11/20۱۸:۳۰استخر ۹ دی تهران

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب