آغاز هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو از فردا

هفته هفتم از دور برگشت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال از فردا(پنجشنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته هفتم دیدار‌های برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر زیر ۲۰ سال از فردا(پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز گچساران و دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار از هفته چهاردهم مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور فردا(پنجشنبه) دو تیم نفت و گاز گچساران و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در استخر آزادی گچساران به مصاف یکدیگر میروند. در ادامه از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز مقابل یکدیگر به آب می‌زنند.

در دومین روز از این رقابت ها جمعه(۲۷ بهمن ماه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تیم‌های تهرانی رعد پدافند و شهید نوفلاح در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و دیدار این دو تیم در دره سنی بزرگسالان نیز از ساعت ۱۷:۰۰ در همان استخر برگزار خواهد شد.

همچنین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه تیم‌های پالایش نفت آبادان و نفت و گاز امیدیه در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسالان در استخر جهان آرا خرمشهر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

برنامه هفته چهاردهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

ردیفهفته باشگاه میزبان (کلاه سفید)باشگاه میهمان(کلاه آبی)رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۷۵چهاردهمنفت و گاز گچساراندانشگاه آزاد اسلامیزیر ۲۰ سالپنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۶۱۰:۰۰استخر آزادی گچساران
۷۶چهاردهمنفت و گاز گچساراندانشگاه آزاد اسلامیعمومپنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۶۱۷:۰۰استخر آزادی گچساران
۷۷چهاردهمرعد پدافندشهید نوفلاحزیر ۲۰ سالجمعه  1402/11/27۱۰:۰۰استخر ۹ دی تهران
۷۸چهاردهمرعد پدافندشهید نوفلاحعمومجمعه  1402/11/27۱۷:۰۰استخر ۹ دی تهران
۷۹چهاردهمپالایش نفت آباداننفت و گاز امیدیهزیر ۲۰ سالجمعه  1402/11/27۱۰:۰۰استخرجهان آرا خرمشهر
۸۰چهاردهمپالایش نفت آباداننفت و گاز امیدیهعمومجمعه  1402/11/27۱۷:۰۰استخرجهان آرا خرمشهر

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.