آغاز کار واترپلو ایران در قهرمانی جوانان آسیا از فردا / تقابل مردان واترپلو ایران و مالزی

ملی پوشان جوان واترپلو ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا به میزبانی فیلیپین، فردا (دوشنبه) از ساعت 04:30 به وقت ایران مقابل مالزی به آب خواهند زد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان آسیا از امروز (یکشنبه) با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد. تیم ملی واترپلو ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم های مالزی، قزاقستان، سریلانکا و سنگاپور همگروه است که طبق برنامه ریزی این بازی ها مردان جوان واترپلو ایران در روز نخست این مسابقات دیدار نداشتند و استراحت کردند.

بر همین اساس در دومین روز از این مسابقات ملی پوشان ایران در نخستین دیدار خود فردا (دوشنبه) از ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت ایران به مصاف تیم مالزی خواهند رفت.

در نخستین دیدار امروز(یکشنبه) تیم های ازبکستان و ژاپن در گروه A از سد حریفان خود گذشتند و در گروه B این مسابقات سنگاپور و قزاقستان برابر رقبای خود پیروز شدند.

رقابت‌های واترپلو این دوره از دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا فیلیپین با حضور ۱۰ تیم پیگیری خواهد شد که ابتدا تیم ها در ۲ گروه ۵ تیمی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته این مسابقات تیم ملی جوانان واترپلو ایران در نخستین روز این مسابقات با قرعه استراحت بازی ندارد. مردان واترپلوئیست ایران در نخستین دیدار خود فردا (دوشنبه) از ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت ایران به مصاف تیم مالزی خواهند رفت.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که طبق برنامه ریزی صورت گرفته رقابت‌های واترپلو ۱۳ الی ۱۹ اسفند ماه پیگیری خواهد شد.

گروه بندی مسابقات واترپلو قهرمانی رده‌های سنی آسیا فیلیپین:

گروه A : ازبکستان – چین – تایلند – ژاپن – عربستان صعودی

گروه B : ایران – مالزی – قزاقستان – سریلانکا – سنگاپور

برنامه کامل مسابقات واترپلو قهرمانی رده‌های سنی آسیا فیلیپین:

ساعتساعت ۰۴:۳۰ صبحساعت ۰۵:۴۰ صبحساعت ۰۷:۱۰ صبحساعت ۰۸:۳۰ صبح استراحت
روز اولعربستان ۱۰
ازبکستان ۱۴
چین ۱۱
ژاپن ۱۴
سنگاپور ۲۳ مالزی ۸ قزاقستان ۴۳ سریلانکا ۱ تایلند_ایران (استراحت)
روز دوممالزی ۳
ایران ۳۴
سریلانکا ۳
سنگاپور ۳۵
ژاپن ۲۳
عربستان ۵
ازبکستان ۱۷
تایلند ۱۴
قزاقستان_چین (استراحت)
روز سومعربستان ۲
چین ۱۶
تایلند ۶
ژاپن ۲۸
ایران ۳۴
سریلانکا ۰
سنگاپور ۹
قزاقستان ۱۶
ازبکستان_ مالزی (استراحت)
روز چهارمچین ۳۲
تایلند ۳
ژاپن ۳۲
ازبکستان ۱۳
قزاقستان ۱۰
ایران ۱۲
سریلانکا ۵
مالزی ۲۳
عربستان_سنگاپور (استراحت)
ساعتساعت ۰۴:۳۰ صبحساعت ۰۵:۴۰ صبحساعت ۰۷:۱۰ صبحساعت ۰۸:۳۰ ساعت ۰۹:۵۰
روز پنجمایران_سنگاپورمالزی_قزاقستانتایلند_عربستانازبکستان_چینسریلانکا_ژاپن (استراحت)
روز ششم ۵A- 5B۴A- 3B۳A- 4B۲A- 1B۱A- 2B
روز هفتم L22_L23W22_W23L24_L25W24_W25

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.