اتمام مرحله دوم اردوی تیم ملی واترپلوی جوانان

مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان بعد از برگزاری 10 جلسه تمرینی، امروز(پنج شنبه) پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان بعد از برگزاری ۱۰ جلسه تمرینی، امروز(پنج شنبه) پایان یافت.

در این اردو که از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده بود، ۱۶ بازیکن صبح و عصر زیر نظر دانیال خاکبان در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به تمرین پرداختند.

خاکبان در این باره توضیح داد: اردوی ملی پوشان جوان با هدف ارزیابی جسمانی از بازیکنان برگزار شد و ما بعد از تست گرفتن از آن ها، مباحث فنی و تاکتیکی را مرور کردیم.

سرمربی تیم ملی جوانان همچنین با بیان اینکه مرحله بعدی اردو به احتمال زیاد اواخر خرداد برپا خواهد شد، افزود: تیم برای مسابقات قزاقستان خودش را آماده می کند و امیدواریم بتوانیم تا قبل از شهریور، تورنمنتی را داشته باشیم تا بازیکنان به آمادگی کامل برسند.

خاکبان همچنین تصریح کرد: مسابقات آلماتی قزاقستان با قوانین جدید برگزار می شود. به عنوان مثال تعداد بازیکنان از ۱۳ به ۱۱ نفر کاهش پیدا کرده است. تعداد بازیکنان در زمین هم از ۷ به ۶ نفر کاهش یافته و زمین و توپ بازی هم کوچکتر شده است. در چنین شرایطی نیاز داریم تا تمرین های بیشتری برگزار کنیم و بازیکنان با شرایط جدید وفق پیدا کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب