اردوی تیم ملی واترپلو آغاز شد

تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی توسعه واترپلو از عصر شنبه (16 اسفند 1393) تمریناتش را در استخر بین المللی 9دی شیرودی آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور نخست اردوی تمرینی واترپلوئیست های ایران برای حضور پرقدرت در مسابقات واترپلو فینا ترافی تهران از عصر شنبه (۱۶ اسفند ۱۳۹۳) آغاز شد. بازیکنان تیم ملی در نخستین روز اردو با شرایط تمرین آشنا شدند.

تیم ملی ایران پس از جلسه توجیهی روزگذشته (شنبه)  اردوی ۱۰ روزه ای را در استخر بین المللی ۹دی شهید شیرودی آغاز کرد. در این مرحله هر روز عصر از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت دو ساعت ورزشکاران برای کسب آمادگی بیش تر تلاش می‌کنند. ملی پوشان پس از پایان مرحله نخست اردو روز دوشنبه (۲۵ اسفند ۱۳۹۳) برای تعطیلات عید نوروز به مرخصی می‌روند.

دور دوم اردوی ملی‌پوشان پیش از مسابقات جهانی توسعه واترپلو از هشتم فروردین ماه آغاز می‌شود.

سیروس طاهریان سرمربی تیم ملی، وحید رضایی آشتیانی مربی و علیرضا شهیدی پور هدایت ملی پوشان ایران را در این مسابقات بر عهدا دارند. لازم به ذکر است که خسرو حمزه و آرش شرافت وزیری هم به ترتیب به عنوان روان شناس و پزشک همراه تیم خواهند بود.

پنجمین دوره مسابقات جهانی توسعه واترپلو از ۲۴ تا ۲۹ می ۲۰۱۵ (سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴) به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.

 

زمانبندی مرحله نخست اردوی تیم ملی واترپلو پیش از مسابقات فیناترافی:

شنبه تا دوشنبه (۱۶ تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۳)

هر روز هفته– ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰

 

کادر فنی:

سیروس طاهریان (سرمربی) – وحید رضایی (مربی) – علیرضا شهیدی‌پور (مربی دروازه‌بانان)

 

اسامی بازیکنان دعوت شده به دور نخست اردو:

سجاد عبدی – حامد کریمی – میثم جعفری – سید محمد سعید میرمهدی -سهیل خادم پیر – مهدی کرمی – امیر حسین خانی – علی پیروزخواه – حامد ملک خان بانان – عطاالله برخوری – نیما خوشبخت – محمد حسین محمدی – منصور پاکزاد – امیرحسین برایی – ارسلان مردانی – مهدی عماد – حمیدرضا مقدم – مهدی دایی تقی – مسعود احمدی – امین قوی دل

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.