ارشیا الماسی: هدف ما قهرمانی آسیا است

ملی پوش تیم ملی واترپلو ایران گفت: از الان به قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی پیش رو فکر می‌کنیم.

اصغر عبدالهی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ارشیا الماسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شروع تمرینات تیم ملی واترپلو پس از یک سال و نیم تعطیلی، توضیح داد: خدا را شکر بعد از یک تعطیلی طولانی مدت اردوها مجددا شروع شدند و از الان هدف ما قهرمانی آسیا و حتی بازی‌های آسیایی سال بعد است.

او افزود: خوشبختانه در این مدت تعطیلی هم بچه‌ها تمرینات انفرادی خود را رها نکردند و سرمربی تیم آقای چیریچ هم اطلاعات و روند تمرینی ما را توسط آقای رضایی دریافت می‌کردند. در سال ۹۹ برای واترپلو لیگ یک هفته‌ای داشتیم که باعث شد این ورزش از بین نرود. امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود و با در اختیار داشتن تدارکات بهتر، ورزشکاران واترپلو به چیزی که استحقاق آن را دارند دست پیدا کنند.

لژیونر واترپلوی ایران در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹، راجع به پتانسیل نفرات جدید تیم ملی گفت: صد درصد هر کدام از نفرات حاضر در اردو می‌توانند در بهترین لیگ‌ها بازی کنند و توانایی این را دارند که یکبار دیگر هم توانایی‌های خود را همانند بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نشان دهند. با وجود تعطیلات بچه‌ها تمرین کرده‌اند و مطمئنا توانایی لژیونر شدن را دارند.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چه مدتی طول بکشد تا تیم ملی به شرایط آمادگی برسد، تصریح کرد: ورزش ما یک رشته آبی است و از نظر فضای تمرینی با رشته‌های دیگری چون والیبال، دوومیدانی، فوتبال و … فرق دارد. محیط تمرینی ما آب است و به همین دلیل زمان بیشتری نسبت به رشته‌های فعال در خشکی می‌خواهد که بدن به شرایط عادت کند. نمی‌شود گفت خیلی زود آماده می‌شویم، ولی پله پله پیش خواهیم رفت تا به اوج آمادگی دست پیدا کنیم.

الماسی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان پیشنهادهایی از لیگ کشورهایی چون صربستان و کرواسی دارد؟ توضیح داد: متاسفانه سال گذشته چند پیشنهاد داشتم که نشد با آن‌ها همکاری کنم، چرا که شرایط ویزا گرفتن بخاطر کرونا وجود نداشت. نهایتا سال گذشته نشد که لژیونر شوم، اما امسال این امکان بیشتر است و من هم به تلاش خود ادامه می‌دهم تا این اتفاق بار دیگر رخ دهد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.