از افتخارات واترپلوی ایران دفاع می کنیم

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حاشیه دیدار دوستانه واترپلوئیست‌های جوانان و بزرگسالان گفت: باید از افتخارات واترپلوی ایران دفاع کنیم.
محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حاشیه اردوی تیم ملی واترپلو گفت: واترپلوئیست‌های ایران حدود پنج ماه است که به صورت فشرده تمرین‌ها را دنبال می‌کنند. سه ماه و نیم آخر کاملا روی مسابقه‌های آسیایی متمرکز بودند. خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش رفته است. با تمام کمبودها و کاستی‌هایی که وجود داشت باید ملی‌پوشان را به مسابقه‌های آسیایی اعزام می‌کردیم.
وی افزود: باید حتما واترپلوئیست‌ها را به مسابقه‌های تدارکاتی اعزام می‌کردیم. به دلیل مشکلاتی که وجود داشت نتوانستیم. خدا را شکر بازیکنان با یک حمیت و همت بالا کارشان را ادامه دادند و امروز در شرایط خوبی به سر می‌برند.
سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خاطرنشان کرد: خوشبختانه دکتر صالحی و کیومرث هاشمی نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند. قرار است که از نظر مالی هم به فدراسیون‌ها کمک کنند. امروز ریاست کمیته ملی المپیک هم از تمرین‌ها بازدید کرده قول داد که بازیکنان را شارژ روحی کند. متاسفانه یا خوشبختانه ورزشکاران شنا، شیرجه و واترپلو مظلوم هستند و بدون هیچ هیاهویی صبح و عصر تمرین می‌کنند.
رضوانی در پایان درباره هدف‌گذاری تیم واترپلوی جوانان گفت: سال قبل مسابقه‌های قهرمانی آسیا جوانان در کشور قزاقستان بود که اجازه شرکت به تیم ما داده نشد. ولی این دلیل نمی‌شود که از عناوین گذشته خود شانه خالی کنیم. تیم جوانان ایران همیشه در واترپلوی آسیا مدعی بوده است. در این دوره به میزبانی سنگاپور امیدوارم بتوانیم از جایگاه کشور دفاع کنیم.

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.