از معرفی اسپانسر تا میزبانی هتل استقلال برای مسابقات توسعه واترپلو

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از پیدا شدن اسپانسری برای مسابقات جهانی توسعه واترپلو خبر داد.

حامد عبدالملکی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری تسنیم نوشت:

محسن رضوانی در خصوص آخرین وضعیت برگزاری مسابقات جهانی توسعه واترپلو اظهار داشت: مقرر شد هتل استقلال محل استقرار تیم‌های حاضر در پنجمین دوره مسابقات جهانی توسعه واترپلو باشد.

وی در مورد حامی مالی فدراسیون برای این مسابقات خاطرنشان کرد:‌ به احتمال بسیار زیاد در هفته جاری با حامی مالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به قطعیت خواهیم رسید و این اسپانسر در همین هفته رونمایی خواهد شد.

رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان عنوان کرد:‌ شرایط تیم خوب است و بچه‌ها در حال تمرین هستند. استخوان‌بندی اصلی تیم کارش را به خوبی جلو می‌برد. برای اعضای تیم ملی واترپلوی کشورمان حقوق‌هایی را مد نظر قرار داده‌ و به آنها پرداخت می‌کنیم. در واقع  آن چیزی که از دست‌مان برمی‌آید را برای موفقیت این تیم انجام داده و خواهیم داد.

وی عنوان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تمام مسابقات تیم ملی کشورمان از ساعت ۱۸ به بعد است.

رضوانی در خصوص ارزیابی فنی خود از این مسابقات تاکید کرد: تنها تیمی که حس می‌کنیم می‌تواند شکست بخورد، اندونزی است. تمام تیم‌های این دوره قدرتمند هستند. احساس می‌کنم اگر برابر اتریش به برتری دست پیدا کنیم، می‌توانیم فینالیست شویم و در دیدار پایانی به مصاف آذربایجان خواهیم رفت، البته هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. در هر صورت حضور ۳ تیم اروپایی کیفیت مسابقات را بیش از پیش بالا خواهد برد.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب