استخر اختصاصی شیرجه تبریز سوم خرداد سال آینده افتتاح می شد

رییس هیات شنای آذربایجان شرقی در نشست مدیران اماکن آبی این استان گفت: ساخت استخر اختصاصی شیرجه یکی از نیازهای مهم ورزش استان است و این استخر سوم خرداد سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ابراهیم فیروزی رئیس هیئت شنای استان آذربایجان شرقی در نشست مدیران اماکن آبی این استان اظهار کرد: ساخت استخر اختصاصی شیرجه یکی از نیازهای مهم ورزش استان است. به جهت اینکه آذربایجان شرقی قطب شیرجه در کشور با وجود قهرمانان کشوری و ملی پوش بشمار می رود، این استخر کمک بسیاری در بخش استعدادیابی و قهرمان پروری خواهد کرد. با حمایت مسئولین و مدیر کل ورزش و جوانان استان عملیات اتمام این پروژه سرعت خوبی به خود گرفته و در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت شنای استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: استخر قهرمانی و ۵۰ متری مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی از محل اعتبارات ملی در محل استادیوم یادگار امام در دست اجرا می باشد که نیاز است با تزریق اعتبارات بیشتری از سوی شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور این پروژه نیز در اختیار شنای استان قرار گیرد.

فیروزی در این نشست تصریح کرد ” متاسفانه با وجود بیش از ۶۰ استخر در استان، استخر استاندارد مسافت کوتاه و بلند نداریم.

او در ادامه بیان داشت : شعار هیئت شنای استان اخلاق مداری و قانون گرایی می باشد و ملزم به اجرای آن هستیم و هیئت شنا در ارزیابی هیئت های استان در جایگاه دوم و در ارزیابی فدراسیون شنا جزو هیئت های برتر کشور می باشد.

ابراهیم فیروزی با تشکر از هیئت هایی که هیئت شنا و جوانان را همراهی می کنند افزود : از استخر هایی که نه تیم دارند، نه کمک  می کنند و نه همراه هستند انتظار می رود در توسعه شنای استان گام های مثبت بردارند. وی در این نشست خواستار  تحت پوشش قرار دادن قهرمانان و تشکیل تیم های ورزشی شنا از سوی استخرها شد.

وی حضور مهدی انصاری در بازیهای آسیایی و رکورد شکنی قهرمانان استان در کشور و حضور شایسته قهرمانان شیرجه از نقاط مثبت شنای استان و کشور عنوان کرد و افزود : در ۱۸ ماه گذشته میزبان شش دور مسابقات قهرمانی کشور بودیم.

فیروزی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های محسن رضوانی رئیس محترم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران دراین امر، خواهان حمایت بیشتر فدراسیون درامر تجهیز این پرو‍ژه شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب