استخر قهرمانی شهید کشوری با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری امروز سه شنبه ۳۱ خرداد با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مراسم افتتاحیه استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری امروز (سه شنبه) با حضور دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم علیرضا عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی، محمد علی آبادی نایب رئیس فدراسیون شنا، ابطحی مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، امین نوروزی مشاور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان مجموعه ورزشی شهید کشوری نیز حضور داشتند.

این‌ مجموعه دارای سه استخر روباز، آب درمانی و استخر پوشیده است که امروز توسط حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

در این مراسم، عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار کرد: این استخر با بیش ۵۰ سال قدمت به علت عدم بازسازی اصولی دچار استهلاک شده بود. بطوری که ابنیه استخر، از جمله سوله اصلی و سازه‌های جانی همگی دچار پوسیدگی شدید و کل تجهیزات مربوط به موتورخاته و تسویه‌خانه استخر هم از بین رفته بود.

وی گفت: امروز که برای افتتاح این استخر حضور پیدا کردیم، پوشش سفف استخر عوض شده، سازه فرسوده کودکان جمع‌آوری و به ضلع جنوبی و کم عمق منتقل شده است. همچنین کاسه قدیمی استخر که غیرقابل استفاده بود، تعویض و با مصالح استاندارد آب‌بندی و عایق‌بندی شده است.

عاصم‌یوسفی در پایان تصریح کرد: استخر روباز، آب‌درمانی، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ در ضلع شمال به متراژ ۳۷۵ متر مربع به مجموعه اضافه شده است. امیدوارم با افتتاح این استخر خدمات خوبی را در آینده ارایه دهیم.

 
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.