استقبال چشمگیر پژوهشگران از دومین جشنواره تجلیل آثار پژوهشی فدراسیون شنا

سرپرست کمیته پژوهش نسبت به استقبال خوب از دومین جشنواره پژوهشی فدراسیون ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خورجهانی سرپرست کمیته پژوهش و دبیر برگزاری دومین جشنواره گفت: دومین جشنواره تجلیل آثارپژوهشی مرتبط به فدراسیون با استقبال بسیار خوب پژوهشگران از دانشگاهها و استانهای مختلف کشور مواجه شد، ارسال یک مورد ثبت اختراع دستگاه تقویت چهارشنا در خشکی و آب، چندین طرح پژوهشی کاربردی ، یک اثر با ماهیت نوآوری و بالغ بر ۲۰ پایان نامه و رساله تحصیلی و چندین مقاله علمی پژوهشی باموضوعات مرتبط به فدراسیون از نکات قابل تامل آثار دریافت شده این دوره است.

وی افزود: این دوره از جشنواره باحمایت های شایسته مسئولان فدراسیون و همکاری و همراهی شایسته تقدیر پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم برگزار شد. نکته قابل ذکر دیگر ، انتشار نتایج نهایی آثار و عناوین آثار و جزییات جشنواره در روز یکشنبه مورخه ۵ دی از طریق سایت فدراسیون و پژوهشگاه است. به برگزیدگان جشنواره لوح تقدیر و جوایز ارزنده ای از طرف فدراسیون و پژوهشگاه تربیت بدنی اهداء شود.

خورجهانی ادامه داد: از دیگر برنامه های انجام شده امسال کمیته پژوهش فدراسیون می توان به فراهم کردن زمینه امضاء تفاهم نامه همکاری علمی_پژوهشی باپژوهشگاه تربیت بدنی و مشارکت در سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی(اسفند۱۴۰۰) با اختصاص یک پنل تخصصی جهت برگزاری نشست ها و کارگاههای تخصصی اشاره کرد. با پیگیری های انجام شده؛ کمیته پژوهش هیات های ورزشی استانی نیز در هفته پژوهش امسال رسما شروع به کار کردند.

وی در پایان گفت: منتظر خبرهای خوب بعدی از کمیته پژوهش فدراسیون باشید.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.