اسدی: هرگز از پیش بازنده نیستیم

ملی پوش واترپلو ایران پس از بای مقابل استرالیا گفت: کار را خوب شروع کردیم، اما استرالیا یکی از قدرت های ثابت شده در واترپلو جهان است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پیمان اسدی بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان ایران پس از قبول شکست در دومین بازی خود مقابل استرالیا گفت: بازی بدی نبود. کار را خوب شروع کردیم. تا پایان وقت اول هم اختلاف کمی با حریف داشتیم. به یکباره روند بازی تغییرو کرد و بازی به هم پیچید. استرالیایی ها دو گل زدند و اختلاف زیاد شد. ماتمام تلاش خود را کردیم و از جان و دل مایه گذاشتیم. اما استرالیا یکی از قدرت های ثابت شده در واترپلو جهان است. به نظرم  مسابقه امروز از نبرد با صربستان سنگین تر بود.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما مکزیک است. به امید خدا می خواهیم با اختلاف خوبی این تیم را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم. از همه مردم می خواهم ما را دعا کنند تا در این دیدار موفق باشیم.

اسدی در پایان گفت: شاید امکانات ما نسبت به سایر رقیبان کمتر باشد، اما مطمئن باشید این تیم با تمام وجود تلاش می کند. ما هرگز برای باخت وارد آب نمی شویم. در هر مسابقه با تمام قوا می جنگیم و هیچ چیز کم نمی گذاریم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب