فینالیست های جام مولای عرشیان مشخص شدند

تیم های اسپینر تجارت و مقاومت الف به دیدار نهایی مسابقات دهمین دوره واترپلوی جام مولای عرشیان استان اصفهان راه ‏یافتند.‏

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در مرحله نیمه نهایی دهمین دوره مسابقات واترپلوی جام رمضان تحت عنوان مولای عرشیان در اولین بازی این مرحله، پنجشنبه شب تیم های مقاومت (الف) و آب منطقه ای به مصاف هم رفتند که مقاومت(الف) با حساب ۹ بر ۴ حریف خود را شکست داد و به مسابقه نهایی راه یافت.

در دیگر بازی این مرحله در یک دیدار جذاب و نزدیک تیم اسپینر تجارت با حساب ۱۶ بر ۱۵ در ضربات پنالتی تیم گروه مهندسی محکم کار را شکست داد. این دیدار از این جهت جذاب و دیدنی بود که تیم گروه مهندسی محکم کار از سه بازیکن ملی پوش غیر اصفهانی به نام های مهدی عماد، سید محمد سعید میر مهدی و سجاد عبدی در ترکیب خود استفاده کرد و در طرف مقابل نیما خوشبخت بازیکن ارزنده اصفهانی تیم ملی کشورمان به همراه میلاد ناظمی با درخشش خود برای اسپینر جواز حضور این تیم را به دیدار نهایی امضاء کردند.

سید علیرضا خلیفه سلطانی سرپرست مسابقات جام مولای عرشیان گفت: دیدار رده بندی این رقابت ها که بین تیم های آب منطقه ایی و گروه مهندسی محکم کار می باشد، یکشنبه مورخ ۲۱/۴/۹۴ ساعت ۲۱ انجام خواهد شد و دیدار پایانی این رقابت ها سه شنبه ۲۳/۴/۹۴ ساعت ۲۱ بین تیم های اسپینرتجارت و مقاومت(الف) برگزار خواهد شد.

گفتنی است این رقابت ها با حضور شش تیم در دو گروه سه تیمی در مرحله مقدماتی به پایان رسید که در گروهA  تیم های آب منطقه ای، مقاومت (ب) و اسپینر تجارت قرار داشتند و در گروه B  تیم های انقلاب، گروه مهندسی محکم کار و مقاومت (الف) با هم به رقابت پرداختند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب