اسکندریون: تیم‌های واترپلو و شنا به بازی‌های ساحلی آسیا اعزام می‌شوند

سرپرست دبیری فدراسیون شنا اعلام کرد که تیم‌های واترپلو و شنای ایران به بازی‌های ساحلی آسیا به میزبانی چین اعزام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  حمید اسکندریون سرپرست دبیری فدراسیون شنا در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا، اظهار داشت: مسابقات بازی‌های ساحلی آسیا قرار است در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در شهر سانیا چین برگزار شود و کمیته ملی المپیک نیز تیم‌های واترپلو و شنا را برای اعزام به این مسابقات انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: تیم واترپلو ما در دوره قبلی این رقابت‌ها بر روی سکو رفته و امیدواریم که در مسابقات پیش رو نیز بتوانیم با کسب نتایج خوب بر روی سکو برویم.

اسکندریون گفت: تیم شنا نیز همیشه در آسیا حرف برای گفتن داشته و اگر تمرینات خوبی داشته باشد، می‌تواند در این رقابت‌ها نیز موفق ظاهر شود.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص ترکیب تیم‌های اعزامی به مسابقات بازی‌های ساحلی آسیا، خاطرنشان کرد: تیم واترپلو ایران در آسیا مقام سوم را بدست آورده و همین تیم چارچوب خودش را نیز تا کنون حفظ کرده است.

وی افزود: چند بازیکن جوان نیز به این تیم اضافه شده که کیفیت فنی بسیار خوبی دارند و امیدواریم با این ترکیب، تیمی بهتر و قدرتمندتر روانه مسابقات کنیم.

اسکندریون ادامه داد: تیم واترپلو در حال حاضر در استخر روباز مجموعه انقلاب تمرین می‌کند. شرایط سختی وجود دارد و ما منتظریم که وضعیت کرونا در کشور بهبود پیدا کند تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی، برای آماده‌سازی تیم‌هایمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در صورت بهبود اوضاع در صدد هستیم تا برای تیم واترپلو دیدارهای دوستانه تدارک ببینیم.

وی در مورد ترکیب تیم اعزامی شنا به بازی‌های ساحلی آسیا، تاکید کرد: کادرفنی این تیم به صورت اولیه شناگرانی از رشته استقامتی و آب‌های آزاد انتخاب کرده‌اند تا به تمرین بپردازند. قصد داریم در بهمن ماه یک مسابقات انتخابی برگزار کنیم و ۲ نفر اعزامی به مسابقات مشخص شوند.

اسکندریون خاطرنشان کرد: شناگران ما در حال حاضر در استخر مجموعه آزادی تمرین می‌کنند و ما قصد داریم که در صورت امکان استخر ۹ دی را نیز برای تمرین فعال کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان، گفت: از ورزشکاران و مردم تقاضا دارم تا با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی هر چه زودتر این بیماری را از کشور خارج کنند تا زندگی به روال عادی برگردد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.