اطلاعیه برگزاری جلسه توجیهی قوانین جدید داوری واترپلو

جلسه توجیهی با هدف آشنایی و مرور قوانین جدید واترپلو روز چهارشنبه دوم اسفند ویژه داروان و مربیان واترپلو فعال در سال 1402 به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد در حاشیه حضور وُین پوتنیکویچ داور صاحب نام و المپیکی از کشور صربستان در ایران برای قضاوت دیدار‌های هفته پایانی رقابت های لیگ برتر واترپلو جوانان و بزرگسالان یک جلسه توجیحی آشنایی و مروربرای داوران و مربیان فعال در لیگ برتر واترپلو سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

این جلسه توجیهی با هدف آشنایی و مرور قوانین جدید واترپلو روز چهارشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰ برگزار می‌شود. جلسه فوق بصورت حضوری و آنلاین پیش بینی شده است که داوران و مربیان می‌توانند با هماهنگی کمیته فنی واترپلو در این جلسه شرکت کنند.

مربیان و داوران با شرایط ذیل می‌توانند در این جلسه شرکت کنند:

  • کلیه مربیان فعال در لیگ برتر واترپلو سال ۱۴۰۲
  • داوران واترپلو دارای کارت داوری فعال در لیگ برتر سال ۱۴۰۲

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.