اطلاعیه تکمیلی کلینیک بازآموزی روش‌های نوین داوری واترپلو

کلینیک باز آموزی واترپلو با هدف آشنایی با روش‌های نوین داوری روز جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت 10 الی 12 به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کلینیک بازآموزی واترپلو با هدفت آشنایی با روش‌های نوین داوری به میزبانی فدراسیون شنا روز جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ الی ۱۲  به مدرسی ووجین پوتنیکویچ داور بین المللی و المپیکی از کشور صربستان بصورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

مربیان و داوران با شرایط ذیل می‌توانند در این کلینیک شرکت کنند:

  • داوران واترپلو دارای کارت داوری (بانوان و آقایان)
  • کلیه مربیان فعال در تمامی لیگ‌های واترپلو تحت پوشش فدراسیون

حضور داوران فعال در تمامی لیگ های تحت پوشش فدراسیون در این کلینیک الزامی است.

بدلیل شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا داوران و مربیان غیر تهرانی که دارای شرایط فوق هستند می‌توانند بصورت آنلاین در این کلینیک شرکت کنند. لازم به ذکر است ظرفیت حضور آنلاین در این کلینیک محدود است و علاقه‌مندان برای شرکت باید سریعتر اقدام کنند.

کلینیک فوق بعنوان یک دوره باز آموزی واترپلو محسوب می‌شود، از همین رو شرکت کنندگان در صورت تمایل به دریافت گواهینامه حضور در کلاس بازآموزی موظف به واریز مبلغ سیصد هزار تومان (۳ میلیون ریال) به حساب فدراسیون هستند.

علاقه مندان به شرکت در این دوره که دارای شرایط لازم هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش فدراسیون به آدرس (htpps://register.irsf.ir) در این کلینیک ثبت نام کنند.

 

 

مراحل ثبت نام:

  • ابتدا متقاضیان باید در سامانه آموزش فدراسیون به آدرس (https://register.irsf.ir) ثبت نام کرده (ایجادحساب کاربری) و مشخصات و مدارک خود را در پروفایل شخصی اشان تکمیل کنند.
  • سپس کارت داوری یا مربیگری واترپلو خود را در بخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کنند.
  • بعد از تایید مدرک مربیگری از مسیر دوره های اصلی؛ در کلینیک باز آموزی واترپلو ثبت نام نمایید.
  • داوران و مربیان برای حضور آنلاین در کلاس کافی است از طریق آدرس سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا https://swim1400.ir اقدام کرده و برای ورود به اتاق کلینیک داوری؛ کدملی خود را به انگلیسی بعنوان نام کاربری و گذرواژه وارد کنند.
  • روز جمعه سامانه آموزش مجازی از ساعت ۹:۳۰ باز است و داوران و مربیان غیر تهرانی می‌توانند وارد اتاق کلینیک داوری شوند. ضمنا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۰۰ جهت تست ورود و خروج و تست صدا و تصویر اتاق کلینیک داوری فعال است. 

 

 

محل برگزاری کلینیک: سالن فارسی آکادمی ملی المپیک 

زمان کلینیک:روز جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ الی ۱۲

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب