اطلاعیه فدراسیون شنا در خصوص دوره‌های آموزشی و کلینیک‌های فاقد مجوز

هر نوع گواهینامه شرکت در دوره‌های آموزشی، کلینیک‌ها و ... مرتبط با رشته‌های تحت پوشش این فدراسیون که توسط برخی اشخاص یا مجموعه های دیگر به غیر از فدراسیون و هیات‌های استانی شنا برگزار شود، از نظر فدراسیون ورزش‌های آبی جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اخیرا در فضای مجازی مشاهده شده در خصوص برگزاری کلینیک و یا دوره‌های مربیگری با اهدا مدرک بین المللی بدون مجوز از سوی این فدراسیون تبلیغ می‌شود که داشتن گواهینامه مربیگری شنا از فدراسیون ورزش‌های آبی بعنوان یکی از مدارک پیش نیاز حضور در این دوره‌ها است.

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند کلیه دوره‌های آموزشی فدراسیون ورزش‌های آبی از طریق سایت رسمی این فدراسیون به نشانی www.irsf.ir اطلاع رسانی و در سامانه آموزش فدراسیون به نشانی www.register.irsf.ir ثبت نام صورت می‌پذیرد.

بر همین اساس سایر کلینیک‌ها و دوره‌های آموزشی که توسط اشخاص یا مجموعه‌های دیگر برگزار می‌شود فاقد اعتبار بوده و مدارک آن هیچ گونه ارزش قانونی از سوی فدراسیون ورزش‌های آبی جمهوری اسلامی ایران نداشته و فدراسیون هیچ مسئولیتی در قبال موارد مطروحه ندارد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب