سربازان وطن از عشق به شهدا گفتند

ورزشکاران رشته های مختلف آبی از عشق به شهدای غواص و تجدید میثاق با آن ها خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ سرانجام بعد از ۲۰ سال پیکر پاک ۲۷۰ شهید گلگون کفن مورد تفحص قرار گرفت که در بین این عزیزان ۱۷۵ شهید غواص در عملیات کربلای ۴ حضور داشتند.

امروز در آستانه بدرقه این عزیزان به معراج شهدا ورزشکاران رشته های شنا،شیرجه و واترپلو ضمن عرض صمیمانه ترین تسلیت ها تاثر قلبی خود را با این واقعه بیان داشتند.

 

 

 

**خوشبخت: قهرمانی در فیناترافی را خالصانه به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم می کنم

نیما خوشبخت ملی پوش واترپلو ایران گفت: نمی دانم درباره شهدایی که تازه تفحص شدند چه مطلبی را بیان کنم که شایسته آنها باشد، همه مردم از رشادت های این عزیزان شگفت زده شدند و من نیز وقتی این خبر را شنیدم به شدت متاثر شدم.

وی ادامه داد: شهدای غواص خود را به آب زدند تا یک قطره از آب این کشور نیز به دست نا اهلان نرسد، آنها در بدترین شرایط آب و هوایی با دشمن جنگیدند و در نهایت در راه میهن و اسلام جان خود را فدا کردند.

وی افزود: تیم ملی واترپلو به تازگی قهرمانی در فینا ترافی را به دست آورده و تمام ملی پوشان این قهرمانی را خالصانه به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم می کنند هر چند که هدیه ما در مقابل جانفشانی آنها بسیار ناقابل است.

 

**چاووشی فر: خودم را مدیون خون شهدا می دانم

جمال چاووشی فر شناگر تیم ملی ایران عنوان کرد: خبر پیدا شدن ۲۷۰ شهید برایم دردناک بود به خصوص زمانیکه فهمیدم ۱۷۵ تن از این شهیدان از شهدای غواص هستند که جان خود را در راه اسلام و ایران عزیز از دست دادند.

وی ادامه داد: همواره خودم را مدیون این شهدا می دانم و وظیفه دارم امروز به مانند سایر مردم ایران در مراسم بدرقه این عزیزان حضور یابم و این تنها کاری است که می توانم برای این عزیزان انجام دهم.

 

**کریمی: غواصان ایرانی را مظلومانه شهید کردند

حامد کریمی شیرجه رو ایران با ابراز ناراحتی از شهادت شهدای تازه تفحص شده گفت: از شنیدن خبر شهادت این عزیزان بسیار اندوهگین شدم و زمانیکه از نحوه شهادت آنها اطلاع یافتم این ناراحتی بیشتر شد.

وی ادامه داد: غواصان ایرانی در جنگ نابرابر مقابل رژیم بعثی مظلومانه شهید شدند و قبول این واقعه برایم بسیار سخت و دردناک است. من نیز به سهم خود شهادت این عزیزان را به عموم مردم ایران تسلیت عرض می کنم و امیدوارم آنها در مراسم امروز برای فرزندانشان سنگ تمام بگذارند همانطور که این شهیدان برای زندگی مردم ایران ۳۰ سال پیش از جان خود گذشتند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.