سربازان وطن از عشق به شهدا گفتند

ورزشکاران رشته های مختلف آبی از عشق به شهدای غواص و تجدید میثاق با آن ها خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ سرانجام بعد از ۲۰ سال پیکر پاک ۲۷۰ شهید گلگون کفن مورد تفحص قرار گرفت که در بین این عزیزان ۱۷۵ شهید غواص در عملیات کربلای ۴ حضور داشتند.

امروز در آستانه بدرقه این عزیزان به معراج شهدا ورزشکاران رشته های شنا،شیرجه و واترپلو ضمن عرض صمیمانه ترین تسلیت ها تاثر قلبی خود را با این واقعه بیان داشتند.

 

 

 

**خوشبخت: قهرمانی در فیناترافی را خالصانه به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم می کنم

نیما خوشبخت ملی پوش واترپلو ایران گفت: نمی دانم درباره شهدایی که تازه تفحص شدند چه مطلبی را بیان کنم که شایسته آنها باشد، همه مردم از رشادت های این عزیزان شگفت زده شدند و من نیز وقتی این خبر را شنیدم به شدت متاثر شدم.

وی ادامه داد: شهدای غواص خود را به آب زدند تا یک قطره از آب این کشور نیز به دست نا اهلان نرسد، آنها در بدترین شرایط آب و هوایی با دشمن جنگیدند و در نهایت در راه میهن و اسلام جان خود را فدا کردند.

وی افزود: تیم ملی واترپلو به تازگی قهرمانی در فینا ترافی را به دست آورده و تمام ملی پوشان این قهرمانی را خالصانه به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم می کنند هر چند که هدیه ما در مقابل جانفشانی آنها بسیار ناقابل است.

 

**چاووشی فر: خودم را مدیون خون شهدا می دانم

جمال چاووشی فر شناگر تیم ملی ایران عنوان کرد: خبر پیدا شدن ۲۷۰ شهید برایم دردناک بود به خصوص زمانیکه فهمیدم ۱۷۵ تن از این شهیدان از شهدای غواص هستند که جان خود را در راه اسلام و ایران عزیز از دست دادند.

وی ادامه داد: همواره خودم را مدیون این شهدا می دانم و وظیفه دارم امروز به مانند سایر مردم ایران در مراسم بدرقه این عزیزان حضور یابم و این تنها کاری است که می توانم برای این عزیزان انجام دهم.

 

**کریمی: غواصان ایرانی را مظلومانه شهید کردند

حامد کریمی شیرجه رو ایران با ابراز ناراحتی از شهادت شهدای تازه تفحص شده گفت: از شنیدن خبر شهادت این عزیزان بسیار اندوهگین شدم و زمانیکه از نحوه شهادت آنها اطلاع یافتم این ناراحتی بیشتر شد.

وی ادامه داد: غواصان ایرانی در جنگ نابرابر مقابل رژیم بعثی مظلومانه شهید شدند و قبول این واقعه برایم بسیار سخت و دردناک است. من نیز به سهم خود شهادت این عزیزان را به عموم مردم ایران تسلیت عرض می کنم و امیدوارم آنها در مراسم امروز برای فرزندانشان سنگ تمام بگذارند همانطور که این شهیدان برای زندگی مردم ایران ۳۰ سال پیش از جان خود گذشتند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب