اعلام آمادگی هیات شنا گیلان جهت قرارگرفتن استخر رایگان برای دانش آموزان

رئیس هیات شنا، استان گیلان در خصوص استفاده رایگان دانش آموزان مدارس دولتی از استخر ایثار مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عمادالدین همتی رئیس هیات شنا،استان گیلان با اعلام این خبر گفت: طی هماهنگی‌ و مکاتبات صورت گرفته با مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص استفاده رایگان دانش آموزان مدارس دولتی و شرایط ویژه برای مدارس غیردولتی از استخر سرپوشیده ایثارِ مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت اعلام آمادگی کردیم . 

وی افزود: این هیات در نظر دارد در راستای فرهنگ سازی و استعدادیابی در عرصه ورزشهای آبی که مورد توصیه موکد دین مبین اسلام است، دانش آموزان را زیر نظر مربیان کارآزموده و با سابقه ملی در طول ایام هفته از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ ظهر در استخر سرپوشیده ایثار سردار جنگل رشت استعدادیابی و آموزش دهد.

از هیمن رو همتی با اعلام این خبر اشاره کرد: طی مکاتبه ای از مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان درخواست کردیم تا با اطلاع رسانی لازم با مدیرکل آموزش و پرورش، هیات شنای استان را در اجرایی نمودن طرح استعدادیابی دانش آموزان یاری رسانند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.