ارشیا الماسی: با حمایت‌ها می‌توان روی مدال واترپلو در بازیهای آسیایی حساب کرد

ملی‌پوش واترپلو گفت: اگر وزارت ورزش یا سایر ارگان‌ها از این رشته حمایت کنند می‌توان روی مدال این رشته در بازی‌های آسیایی حساب باز کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ارشیا الماسی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا در خصوص حضور تیم ملی واترپلو در اردوی تدارکاتی ترکیه اظهار کرد: دو سالی بود که هیچ مسابقه رسمی، نیمه رسمی و یا تدارکاتی نداشتیم. در این مدت شرایط به نحوی بود که حتی برگزاری بازی‌های المپیک هم در شک و شبهه بود. شیوع ویروس کرونا رشته ما را خیلی درگیر کرد. البته خداراشکر تمرینات تیم ملی واترپلو از یک جایی به بعد شروع شد و بازیکنان کنار هم تمرین داشتند.

ملی‌پوش واترپلو افزود: اردوی تدارکاتی ترکیه هم که به تازگی رفتیم اردوی مناسبی برای تیم ملی بود. تیم انکا ترکیه یازده ملی‌پوش داشت و به خاطر همین اردوی خوبی برای تیم ما بود. سعی کردیم هر جلسه با این تیم بازی و برخی فرم‌های دفاع و انتقال را تمرین کنیم. این اردو از این جهت خیلی خوب بود.

وی در خصوص هدف تیم ملی واترپلو گفت: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی است. اگر اشتباه نکنم در این سال ما بازی‌های کشورهای اسلامی را هم داشتیم که نمی‌دانم برگزار می‌شود ولی هدف اصلی و نهایی تیم ملی واترپلو حضور در بازی‌های آسیایی است.

الماسی به کسب مدال بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: ما چهار سال قبل در این بازی‌ها مدال آوردیم و تاریخ سازی کردیم اما ادامه دار بودن و تکرار این مدال مهم‌تر است. باید تیم ملی بتواند پشت سر هم از جایگاهی که دارد حفاظت کند. بازی‌های آسیایی سال آینده در چین است و این کار را برای ما سخت تر می‌کند، اما هدف تیم ملی از مدت‌ها قبل بازی‌های آسیایی بوده و همینکه اردوهای تدارکاتی شروع شده و برنامه‌ریزی ها انجام شده می‌توان به کسب مدال امید داشت.

وی گفت: اگر وزارت ورزش و یا ارگان های ورزشی به این رشته کمک کنند می توان روی مدال این رشته حساب باز  کرد. ما یک بار جواب اعتمادی که به ما کرده بودند را دادیم و ۱۰۰ درصد با اردوهای بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر و عالی تر به هدف نهایی خواهیم رسید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب