الماسی: توان پیروزی بر مکزیک را داشتیم

بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان پس از بازی ایران و مکزیک در رقابت های قهرمانی جهان گفت: توان پیروزی بر مکزیک را داشتیم اما اشتباهات فردی، تیمی و داوری باعث در این دیدار شکست بخوریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ارشیا الماسی بملی پوش واترپلوی ایران پس از قبول شکست از مکزیک در سومین دیدار مسابقات قهرمانی جهان گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم. تاکتیک های مورد نظر کادر فنی را تا حد زیادی اجرایی کردیم. درست است که دلایل باخت به خود بازیکنان هم برمی گردد اما داوری این دیدار بسیار بد بود. در یکی از صحنه ها وقتی حساب کار ۸ بر ۷ به سود مکزیک بود داور اشتباه فاحشی انجام داد و کار به جای تساوی با اختلاف دو گل به سود مکزیکی ها پیگیری شد. اما متاسفانه نتیجه اینگونه رقم خورد. درست است که از راهیابی به جمع ۱۲ تیم بازماندیم اما تلاش ما همچنان ادامه دارد. باید برای رده سیزدهم تلاش کنیم و در بازی های باقی مانده نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: در این بازی هم ما ابتدا سه گل عقب افتادیم. پس از آن این فاصله را جبران کردیم. این نشان می دهد ما توان پیروزی بر مکزیک را داشتیم. اما اشتباهات فردی، تیمی و مخصوصا داوری دست به دست هم داد و این بازی را واگذار کردیم.

الماسی درباره بازی با چین گفت: ما برابر این تیم چین هم در سنگاپور و هم در اندونزی خیلی خوب بازی کردیم و نتیجه گرفتیم. امیدوارم بازی فردا را هم پیروز شویم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب