الماسی: مسیری را برای کسب مدال داریم و همان را ادامه می‌دهیم

ملی پوش واترپلو گفت: ما مسیری برای کسب مدال داریم و همان را طی خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ارشیا الماسی پس از شکست تیم ملی واترپلو ایران مقابل چین در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: با تیم میزبان بازی داشتیم و نمی گویم که داوری به سود آن‌ها بود، بلکه شرایط نرمال بود، اما با این باخت نه چین به مدال رسید و نه ما مدالی از دست دادیم. ما مسیری را برای کسب مدال داریم و همان را ادامه می دهیم و امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود. در مرحله بعد هم باید با سنگاپور بازی کنیم.

وی در مورد اینکه چرا توپ های زیادی را از دست دادیم، گفت: ما چند سالی است که با چین بازی می کنیم و یادم است در انتخابی المپیک ۲۰۱۶ مقابل چین ۱۸ بر ۵ باختیم. چیزی که از روانشناسان شنیدم این است که برخی اوقات فروپاشی تیمی اتفاق می افتد و آن هم‌زمانی است که شما چند گل از حریف عقب می افتید. تیم ما هم جوان است و وقتی عقب می افتیم روحیه افت می کند و پایین می آید.

ملی پوش واترپلو خاطرنشان کرد: ۵ نفر از بازیکنان ما هم میانگین ۲۲ سال دارند و هنوز تجربه کافی را کسب نکرده اند. بازی های آسیایی هم رقابت بزرگی است و ما به عنوان بزرگترهای تیم سعی می‌کنیم جوانان را بالا بکشیم. حالا برخی اوقات هم توپ‌ها گل نمی‌شود.

الماسی در مورد دیدار با سنگاپور گفت:  شناخت کافی از سنگاپور داریم و قطعا برای برد تلاش خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.