امید به اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال المپیک

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پیامی آغاز سال ١٣٩١ شمسی را به جامعه ورزش و خانواده شنای کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد ورزش ایران در سال المپیک در راه کسب عزت و افتخار بیشتر در به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی موفق و موید باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در پیام تبریک غلامرضا جعفری به مناسبت آغاز سال نو باستانی آمده است: اکنون که نسیم عطرآگین بهاری در جای جای طبیعت با شکفتن شکوفه های سرخ و سفید روح و روانمان را نوازش می دهد، به شکرانه دیدار بهاری دیگر دست به دعا برداشته و از خداوند منان استجابت دعای “حول حالنا الی احسن الحال” را تمنا می کنیم.

طراوت بهار که موسم تولد دوباره طبیعت و حیات نباتات و موجودات هستی است، آغاز تحولی دوباره در فکر و اندیشه آدمی است که اشرف مخلوقات است و شکوه هستی.

بهار می آید با شکوفه های رنگارنگ، رایحه های دل انگیز و نغمه های گوش نواز نسیم بهاری تا به ما تحول دیگری را نوید دهد.
در ادامه پیام نوروزی سرپرست فدراسیون شنا آمده: اکنون که موسم “حول و الحوال” به گوش می رسد سزاوار است که اندیشه و همت هایمان راسخ تر از گذشته برای سال آینده مهیا کنیم و بر آن باشیم که خدمت و تحولی عظیم تر از گذشته در سرنوشت خود رقم بزنیم.

در آستانه بهار نو از خداوند منان سلامتی، موفقیت، سر افزاری و نیک بختی ملت شریف ایران، جامعه ورزش و خانواده شنای ایران را مسئلت دارم. توفیق، رفیق طریق و عزت و اعتبارتان باد.

غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو

image_printپرینت مطلب