امیرحسین رهبر: در برابر هر حریفی به برد فکر می‌کنیم/ تمرکز تیم ما روی بازی خودمان است

ملی‌پوش واترپلوی ایران در آستانه سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تنها به عملکرد تیم خود فکر می کنیم و امیدوار هستیم برابر هر حریفی بهترین بازی را انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرحسین رهبر ملی پوش واترپلو ایران پس از پیروزی در دو بازی نخست قهرمانی آسیا اظهار کرد: بابت بازی با هند شاید چون در دور نخست به استراحت خورده بودیم، زمان برد تا در جو مسابقات قرار بگیریم و قدری بد بازی را شروع کردیم و چند توپ ما در گل نرفت اما خوب بازی را مدیریت کردیم و توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم. درباره بازی با کره جنوبی هم باید بگویم بعد از بازی های آسیایی دو اردوی تدارکاتی مشترک با کره داشتیم و شناخت بالایی از این تیم داشتیم و توانستیم با آنالیز خوب شرایط این دیدار را مدیریت کنیم و با نتیجه قابل قبول بازی راببریم.

وی افزود: تمرکز و تمرین خوبی داریم و تاکتیک های متنوعی را برای دیدار با قزاقستان در نظر داریم. امیدوارم بتوانیم بهترین نمایش خوب را داشته باشیم. به هر حال قزاقستان بازیکنان خیلی خوبی دارد و این تیم با تجربه شرکت در المپیک در مسابقات قهرمانی آسیا ظاهر شده است.

ملی‌پوش واترپلوی ایران در پایان گفت: شانس مدال تا اینجا بین چهار تیم چین، ایران، قزاق و ژاپن است. با این حال تا اینجای کار همه تیم ها ثابت کردند که حریفان دست و پا شکسته ای نیستند. ما تحت هر شرایطی تنها به عملکرد تیم خود فکر می کنیم و امیدوار هستیم برابر هر حریفی بهترین بازی را انجام دهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.