امیرحسین رهبر: چیرو بهترین مربی جهان است

ملی پوش واترپلوی ایران گفت: سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلوی ایران، بهترین مربی واترپلوی جهان است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرحسین رهبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما اظهار داشت: الکساندر چیریچ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلوی ایران، به اعتقاد من بهترین مربی واترپلوی جهان است، زیرا چیرو قهرمان المپیک بوده و با علم روز دنیا در این رشته ورزشی آشناست و تاکتیک های روز دنیا را خیلی خوب به ملی پوشان آموزش می دهد.
وی در خصوص رویدادهای پیش روی ملی پوشان واترپلوی ایران گفت: ما از ۲۷ خرداد تمرینات خود را برای حضور در رقابت های  واترپلوی جهانی زیر ۲۰ سال آغاز کرده ایم و فشار زیادی را در تمرینات تحمل میکنیم تا بهترین نتیجه در این رقابتها کسب کنیم.
ملی پوش واترپلوی ایران افزود: ما ۷ ملی پوشی که اکنون در تیم ملی زیر ۲۰ سال واترپلو هستیم در تیم ملی واترپلوی بزرگسالان نیز فعالیت می کنیم، به همین خاطر انتظارات برای کسب نتایج درخشان در رقابت های جهانی زیر ۲۰ سال صربستان که دهه دوم مرداد امسال برگزار می شود از ما ۷ نفر زیاد است.
رهبر در پایان گفت: مهمترین هدفم درخشش در رقابت های جهانی زیر ۲۰سال صربستان و بازی های آسیایی جاکارتا است و پس از آن نیز قرار است یک تصمیم جدی برای آینده خود بگیرم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب