امیریان: مطمئن باشید روی سکو می رویم

بی شک میزبانی رقابت های توسعه جهانی واترپلو در تهران بازتاب خبری گسترده ای در دنیا خواهد داشت و نمی تواند با کوچکترین اعتراضی در میان مخالفان احتمالی داخلی مواجه شود. مسابقاتی که افتخاری بزرگ برای ورزش ایران به خصوص فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو محسوب می شود.
انسیه بحری/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، روزنامه گل نوشت:
خوشحالی و انگیزه ورزشکاران و جامعه این رشته را می توان حس کرد، به طوریکه کارشناسان و پیشکسوتان واترپلو هم پابه پای جوانان با علاقه پیگیر اخبار و برنامه های فیناترافی هستند.
علی امیریان از جمله کارشناسان و پیشکسوتان واترپلوی کشور است که میزبانی رقابت های توسعه جهانی را افتخاری برای ایران می داند، او دراین باره می گوید: میزبانی فیناترافی با این سطح جهانی که قرار است بعد از ۴۰ سال برگزار شود، موجب افتخار و غرور مردم و جامعه واترپلو است. من هم برای تماشای رقابت ها حتما به استخر ۹ دی می آیم.
وی ادامه داد: فرصت نشده تا از نزدیک تمرینات تیم ملی را ببینم اما شنیده ام اردوهای خوبی زیر نظر مربیان کار بلد ایرانی برگزار می شود که همه از آن راضی هستند. امیدوارم با این شرایط خوب بتوانیم یک مقام شایسته از رقابت های توسعه جهانی بدست بیاوریم.
این کارشناس واترپلو با اشاره به کادرفنی ایرانی تیم ملی برای رقابت های فیناترافی پیش بینی خود را از نتایج تیم ملی چنین عنوان کرد: با کمک فدراسیون، مربیگری طاهریان و با شرایطی که پیش می رود، ایران در این مسابقات حتما روی سکو می رود. بازیکنان ما تجربه بالایی دارند و فدراسیون هم در این دوره از هر لحاظ به ملی پوشان رسیدگی کرده است، به همین دلیل می دانم تیم خوبی برای رقابت های فیناترافی داریم.
وی ادامه داد: هر فرد باسابقه ای در ورزش می داند با این فرصت کم که در اختیار فدراسیون قرار داشت هدایت تیم ملی را نباید به یک خارجی واگذار کرد چون مربی خارجی شرایط ورزشکاران را نمی داند و نمی تواند کار مفیدی صورت دهد. به نظر من انتخاب مربیان تمام ایرانی بهترین تصمیم فدراسیون بود. طاهریان همه بازیکنان را می شناسد و با تجربه بالایی که در اختیار دارد، بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی برای مسابقات فیناترافی است.
امیریان با بیان اینکه تیم های خوب و سطح بالایی برای رقابت های توسعه جهانی به تهران می آیند، گفت: تیم ملی روحیه خوبی برای رقابت های توسعه جهانی دارد. می دانم دیروز یک پزشک روانشناس به اردو ها معرفی شده که به کمک ملی پوشان می آید. تیم ملی خوب تمرین می کند، تغذیه مناسب دارد و بازیکنان حقوق خوبی هم می گیرند که در هیچ دوره ای سابقه نداشته است تا این حد به واترپلوئیست ها رسیدگی شود.
پیشکسوت واترپلو می گوید: برگزاری مسابقات توسعه جهانی در تهران با این سطح و با چنین شکوه و عظمتی برای معرفی و شناسایی بیشتر این رشته به مردم هم خوب است. از سویی دیگر قرار است رقابت های فیناترفی پخش تلویزیونی شود که با در اختیار گرفتن حامی مالی مناسب و وجود نمایش خوب در مراسم افتتاحیه، میزبانی بسیار شایسته ای خواهیم داشت.
وی افزود: هتل استقلال تهران برای میزبانی تیم های خارجی در نظر گرفته شده است. بسیاری از کشورها در واترپلو به ایران نیامده بودند و حالا با فرصت ایجاد شده می توانند از شرایط ما با خبر شوند. برای میزبانی خوب فیناترافی فدراسیون شنا نهایت تلاش خود را انجام داده و از همه نظر امکانات مهیا شده است.
او با اشاره به واترپلویی بودن رضوانی گفت: رضوانی از قهرمانان سابق این رشته است و در پنج دوره مسابقات آسیایی حضور داشته به همین دلیل می داند باید چه چیزهایی را در اختیار ورزشکاران قرار دهد و از دغدغه آنها با خبر است. می دانید که فدراسیون در دوره دوره ریاست قبلی شرایط خوبی نداشت اما حالا وضعیت خوب شده است و همه راضی هستند. مخالفان همیشه وجود دارند اما ما که از بیرون فدراسیون را ارزیابی می کنیم سرمان را بالا می گیریم چون وضعیت مناسب امروز موجب سرافرازی و افتخار ما هم شده است.
امیریان اضافه کرد: آن طور که شنیده ام بازتاب اخبار فیناترافی هم برای ملی پوشان انگیزه ایجاد کرده است. من خودم هم زمانی ورزشکار بوده ام و از ورزشکاران با سابقه شنیده ام که شرایط خوب است و همه راضی هستند. از امکانات و تبلیغات ایجاد شده برای رقابت های توسعه جهانی هم واقعا لذت می بریم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب