انزلی میزبان هفته سوم گروه B لیگ برتر واترپلو

رقابت های لیگ برتر واترپلو گروه B از فردا (پنجشنبه) پنجم دی ماه به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اختلاف چهار امتیازی ایجاد شده بین تیم های حاضر در گروه B لیگ برتر واترپلو کشور، حساسیت این رقابت ها را بیش از پیش بالا برده است.

در نخستین بازی این گروه تیم بدون امتیاز اصفهان به مصاف چوکای میزبان می رود. این بازی که از ساعت ۹:۰۰ صبح روز پنجشنبه برگزار می شود برای تیم چوکا که نزدیک ترین تعقیب کننده ی شهبازی صدرنشین است از حساسیت بالایی برخوردار است. تیم بومی چوکا در بندرانزلی باید شروعی قدرتمند در رقابت های این هفته داشته باشد.
پس از پایان دور دوم رقابت های این گروه تیم شهبازی با کسب ۱۲ا متیاز حاشیه ی امنیت نسبتا خوبی برای خود ایجاد کرد اما این فاصله ی ایجاد شده می تواند در بازی صبح پنجشنبه این تیم مقابل آینده سازان تهدید شود. آینده سازان که در بازی های پیشین خود در برابر یکی از قدرتمندترین تیم های این فصل لیگ برتر توفیق چندانی نداشتند امیدوار هستند تا با بهره گیری از قدرت جوانی و روحیه ی بالای خود در مقابل این حریف پرمهره نتیجه ی قابل قبولی کسب کنند.
عصر پنجشنبه نیز دو دیدار در این گروه انجام می شود که اصفهان از ساعت ۱۸ به مصاف شهبازی زنجان می رود و از ساعت هفت و ۱۵دقیقه عصر چوکا و آینده سازان با هم دیدار می کنند.
روز جمعه دو دیدار پایانی این گروه برگزار می شود. ابتدا و از ساعت ۹:۰۰ صبح دو تیم اصفهان و آینده سازان با یک دیگر دیدار می کنند تا بتوانند جایگاه بهتری در جدول رده بندی کسب کنند.
اما مهم ترین بازی این هفته بدون شک دیدار پایانی این گروه است. در این دیدار حساس تیم چوکای میزبان پذیرای شهبازی صدرنشین خواهد بود. تیم چوکا امیدوار است با بهره گیری از امتیاز میزبانی شکست های پیشین خود را مقابل شهبازی جبران کند و هرچه بیشتر به صدر این گروه نزدیک می شود.
کار قضاوت این مرحله از بازی ها را ستار یثربی، امیرحسین صفابخش، امیر آذرخش و بابک حسامیان بر عهده دارند و مرتضی شریعت نیز به عنوان ناظر فدراسیون در محل برگزاری مسابقات حاضر می شود.

*برنامه هفته سوم گروه B لیگ برتر واترپلو :
اصفهان – چوکا تالش: پنجشنبه ۱۰/۵- ساعت ۹
شهید شهبازی زنجان – آینده سازان: پنجشنبه ۱۰/۵ – ساعت ۱۰:۱۵
اصفهان – شهید شهبازی زنجان: پنجشنبه ۱۰/۵- ساعت ۱۸
چوکا تالش – آینده سازان: پنجشنبه ۱۰/۵- ساعت ۱۹:۱۵
آینده سازان – اصفهان: جمعه ۱۰/۶- ساعت ۹
شهید شهبازی زنجان – چوکا تالش: جمعه ۱۰/۶- ساعت ۱۰:۱۵

*جدول رده بندی گروه B لیگ برتر واترپلو در پایان هفته دوم:
۱-شهبازی ۱۲ امتیاز
۲-چوکا ۸ امتیاز
۳- آینده سازان ۴ امتیاز
۴- اصفهان بدون امتیاز

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب