اولین آئین تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان لیگ شنای استان لرستان

روز جمعه (20 اسفند 1400) در تالار شهید آوینی شهر خرم‌آباد با حضور مسئولان و ارتباط زنده با ریاست فدراسیون شنا برای اولین بار از ۲۰۰ ورزشکار و پیشکسوت خانواده شنای لرستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در این مراسم که با حضور مسئولان، شناگران، والدین و کمیته‌های هیات شنا استان لرستان برگزار شد محسن رضوانی ریاست فدراسیون شنا بر ضرورت اختصاص یک استخر تخصصی به هیات شنای لرستان تأکید داشتند.

ایشان افزودند هیات شنای لرستان طی یک سال اخیر اقدامات خوبی از نظر آموزشی و ایجاد زمینه جهت ارتقاء فنی مربیان و همچنین از نظر همگانی انجام داده‌اند که امید است با برنامه‌های درست و فنی دوستان بومی در کنار اساتید خوب کشور این استان شاهد پیشرفت های چشمگیری در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو در دو بخش بانوان و آقایان باشد.

وی در ادامه افزود فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران برای توسعه این ورزش چه از نظر قهرمانی و چه از نظر همگانی در کنار هیات های استانهای کشور هستیم و از هر حمایتی برای این عزیزان دریغ نمیکنیم.

در ادامه این جلسه محمد فتحی بیرانوند رئیس هیات شنا استان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی ارکان هیات استان و کمیته‌های مذکور افزوند تحول هیات شنای لرستان طی یک سال اخیر حاصل تلاش و زحمات تیم کاری هیات و دبیر استان بوده است که به امید خدا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هیات استان خواهیم رسید.

فتحی بیرانوند در ادامه صحبت های خود ضمن اینکه خواستار اختصاص یک استخر تخصصی برای هیات شنای استان شد، اشاره ای به برنامه‌های گذشته و آینده استان نمود و افزود لازمه پیشرفت و توسعه ورزشهای آبی استان در کنار اتحاد و همدلی خانواده شنای استان، پای کار آمدن بخش خصوصی و همکاری مدیران استخرهای خصوصی و دولتی را می‌طلبد متاسفانه نگاه بعضی از مدیران اماکن آبی نگاهی اقتصادی و تفریحی است در صورتی که قهرمان پروری و کشف استعداد های نهفته جزئی از لاینفک کار این عزیزان باید باشد.

در ادامه این همایش وحید بیگ‌ زاده دبیر برگزاری با تهیه کلیپی از رویکردهای یک سال اخیر هیات استان به صورت تصویری گزارشی از عملکرد این هیات را به تصویر کشید.

 

 

 

 

 

انتهای

image_printپرینت مطلب