اکبرنژاد: برای هر حریفی یک استراتژی خاص داریم

مربی دروازه‌بان‌ها و آنالیزور تیم ملی واترپلو در خصوص حریفان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: مربیان تیم ملی برای هر تیم استراتژی خوبی دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرعباس اکبرنژاد در گفت‌وگو خبرگزاری ایرنا در خصوص وضعیت  تیم ملی ایران در بازی‌های هانگژو اظهار داشت: واقعیت این است که ما فقط ۳ ماه وقت داشتیم و در این زمان، حداکثر استفاده را انجام دادیم و اردوهای بسیار خوبی برنامه‌ریزی شد. تورنمنت‌هایی که در اردوی صربستان انجام شد محک بسیار خوبی برای تیم بود و توانستیم خیلی از نقاط ضعف را بررسی و رفع کنیم. در اردوی گرجستان هم تیم خوبی حضور داشت و نتیجه‌های مثبتی گرفتیم. به این تیم امیدواریم اما حریفان هم آرام ننشسته‌اند و باید در مواجهه با آنان تاکتیک درستی داشته باشیم.

وی با اشاره به آمادگی چین و قزاقستان در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: برد و باخت‌های متفاوتی با این تیم‌ها داشتیم و می‌توانیم این بار هم رقابت متفاوتی داشته باشیم. استفاده از نقاط ضعف میزبان ساده نیست اما باید بازی خودمان را تحمیل کنیم. واقعیت این است که نمی‌شود از الان برنده و بازنده را مشخص کرد و همه چیز به زمان بازی خلاصه می‌شود زیرا بین ایران، چین و قزاقستان، هیچ کدام برتری خاصی نسبت به دیگری نداریم و فقط ژاپن که از سطح آسیا بالاتر رفته، می‌تواند قبل از بازی، نتیجه‌ای را پیش از بازی مشخص کند.

آنالیزور تیم ملی واترپلو ایران در مورد آمادگی بچه‌ها در اردوهای گذشته گفت: مربیان تیم واقعا ریزه‌کاری‌های بسیار خوبی را در نظر گرفتند و برای هر تیم استراتژی خاص خودش را داریم. کادر فنی در این فرصت محدود خوب کار کرده و اگر حمایت و تدارکات خوبی پشتوانه ما باشد، می‌توانیم مثل ژاپن، سطح خاص خودمان را ارتقا دهیم.

مردان واترپلو ایران طبق برنامه‌ریزی انجام شده چند نوبت با حضور در استخر برگزاری این مسابقات تمرینات سبکی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند تا در نخستین دیدار خود امرروز دوشنبه (۱۰ مهر ۱۴۰۲) در مصاف با تیم کره‌جنوبی صف‌آرایی کنند.

مسابقات واترپلو این دوره از بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود و تیم ملی واترپلو ایران با تیم‌های کره‌جنوبی، تایلند و چین هم گروه است.

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.