اکبر عربدوست: زنجان یکی از قدرت های لیگ واترپلوست

سرمربی تیم شهبازی زنجان گفت: با بهره بردن از ترکیبی جوان و بومی یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ برتر را در اختیار داریم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اکبر عربدوست سرمربی تیم شهبازی زنجان در مورد تمرینات این تیم گفت: بعد از اتمام بازی های تیم ملی و بازگشت مالارا، تمرینات تیم زنجان به همراه چند نفر از ملی پوشان ادامه پیدا کرد و در حال حاضر تمرینات این تیم در هفته ۱۲ جلسه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می شود.
وی در مورد بازیکنان تیم شهبازی زنجان افزود: خوشبختانه یکی از قویترین تیم های لیگ برتر واترپلو را در اختیار داریم البته باید به این نکته اشاره کنم که بیشتر بازیکنان از جوانان بسیار خوب و بومی زنجان هستند و همچنین چند نفر از بهترین بازیکنان تیم ملی واترپلو را نیز در اختیار گرفته ایم. هدف ما این است که بتوانیم برای تیم ملی واترپلو پشتوانه سازی کنیم زیرا تیم ملی از همین بازیکنانی که در لیگ ها حضور دارند تشکیل می شود.
سرمربی تیم شهبازی زنجان سرسخت ترین حریفان این دوره از رقابت های لیگ برتر را نفت و گاز امیدیه ، دانشگاه آزاد تهران و چوکای گیلان مطرح کرد و گفت: تیم نفت و گاز امیدیه بازیکنان و مربی بسیار خوب و با تجربه ای دارد و در سال های گذشته نیز حضور پرقدرتی در این رقابت ها داشته است و تیم های دانشگاه آزاد و چوکای گیلان نیز از مدعیانی قهرمانی لیگ به شمار می روند که می توانند حریفان قدرتمندی برای تیم زنجان محسوب شوند.
اکبر عربدوست زنجان را یکی از قطب های واترپلو کشور دانست و یادآور شد: تیم شهبازی زنجان ۱۴ سال سابقه حضور در رقابت های لیگ برتر واترپلو و همچنین حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد و در گذشته یکی از قطب های واترپلوی کشور معرفی شده است. متاسفانه در چند سال اخیر عدم ثبات مدیریت در راس فدراسیون شنا تاثیرات منفی خود را بر روی استان ها نیز گذاشته است. خوشبختانه با حضور محسن رضوانی در راس فدراسیون شنا می توانیم به آینده واترپلو در ایران بسیار امیدوار باشیم و این رشته را به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانیم و مطمئن هستم که رضوانی می تواند سطح واترپلو را به بالاتر از آسیا نیز برساند.
انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.