بارون زاده: برای صعود به نیمه نهایی خوش بین هستم

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در مورد رقابت های ضربدری لیگ برتر واترپلوگفت: برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ خوش بین هستم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پژمان بارون زاده سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در آستانه شروع رقابت های ضربدری لیگ برترواترپلو گفت: تمرینات تیم نفت و گاز گچساران انجام می شود و تیم برای اولین رقابت خود با تیم چوکا در حال آماده شدن است.

وی ادامه داد: تیم چوکای گیلان یک تیم بومی است بازیکنان جوان و خوبی دارد و سرمربی آن از واترپلوئیست های با تجربه لیگ است. البته تیم ما نیزبومی است و از این نظر هر دو تیم در یک سطح قرار داریم.خوشبختانه درمرحله رفت نفت و گاز گچساران میزبان است و امیدوارم که پیروز این میدان باشیم.

بارون زاده با اشاره به نتایج دوره مقدماتی لیگ برتر واترپلو یادآور شد:در مرحله مقدماتی لیگ، میزبان بودیم اما نتوانستیم از میزبانی این رقابتها بهره مند شویم. در دیگر رقابتها بازی ها در یک روز انجام شد که حاصل آن دو باخت برای تیم نفت و گاز گچساران بود.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در مورد مسائل داوری این رقابت ها گفت: داوران هم اشتباه می کنند، البته تا کنون هیچ اشتباهی از روی عمد نبوده.به هر حال اگر می خواهیم سطح داوری بالا برود باید رقابت های زیادی برگزار شود تا داوران بتوانند علم و تجربه خود را بالا ببرند.

وی با ابراز خوشبینی به ادامه رقابت های لیگ افزود:به ادامه رقابت هاخوشبین هستم و امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم. بازیکنان نفت وگاز گچساران تلاش خودشان را انجان دادند و تمام سعی آنها موفقیت این تیم است.

بارون زاده در پایان تصریح کرد: امیدوارم سال آینده سطح رقابت ها و داوری بالا برود. همانطور که می دانید رضوانی جوان است اما تجربه او در این زمینه بسیار بالا است. حضور رضوانی در کنار احمد یاقوتی و خسرو امینی که از بزرگان و با تجربه های این ورزش هستند می تواند برای آینده واترپلو بسیار مفید باشد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب