باغستانی: تمام تلاش ما بهره برداری هرچه سریعتر از استخر ۲۲ بهمن یزد است

مسئول هیات شنا استان یزد به همراه مدیرکل ورزش و جوانان این استان از روند بازسازی و تجهیز استخر 22 بهمن یزد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی ، سعید شریفی فرد مسئول طرح های عمرانی و جمعی از مهندسین و ناظران فنی مهندسی این اداره کل ، محمدرضا باغستانی رئیس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان و جمعی از اعضاء این هیات از بازسازی و تجهیز استخر ۲۲ بهمن یزد بازدید و در جریان روند آن قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جریان این بازدید گفت: استخر ۲۲ بهمن یزد اولین پروژه ورزشی است که از طریق ماده ۲۷ به هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان واگذار شده تا بازسازی ، تجهیز و بهره برداری صورت پذیرد و پس از آن به مدت شش سال بصورت اجاره در اختیار هیات شنا قرار خواهد داشت و پس از آن به اداره کل ورزش و جوانان واگذار می شود.

شریعتی افزود: قطعا فرصتی برای ایجاد یک پایگاه قهرمانی برای هیات شنا شیرجه و واترپلو خواهد بود تا با نوسازی و تجهیز این استخر زمینه برگزاری مسابقات مختلف و میزبانی ها نیز فراهم شده و مستعدین زیادی در این رشته شناسایی و قهرمان پروری صورت گیرد.

وی در پایان بر تسریع در تکمیل و اتمام این روند بازسازی و تجهیز این استخر تاکید کرد و افزود: هیات شنا شیرجه و واترپلو با تعامل و همکاری با مهندسین این اداره کل برای بهره برداری هرچه سریعتر این استخر تلاش کنند.

در این بازدید رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلو استان یزد روند اجرایی و مسائل مختلف را تشریح کرد و گفت: تمام تلاشمان این است تا هرچه سریعتر این امر به مرحله بهره برداری برسد و یک کار ارزشمند و ماندگاری صورت پذیرد.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب