بخشنامه جشنواره بزرگداشت روز جهانی شنا اعلام شد

دستوالعمل برگزاری جشنواره بزرگداشت روز جهانی شنا در بخش پسران و دختران رده‌های سنی پایه (زیر 14 و بالای 14 سال) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بر اساس اعلام کمیته‌ فنی شنا، جشنواره شنا در رده‌های سنی پایه (زیر۱۴ و بالای ۱۴ سال) در دو بخش دختران و پسران به مناسبت بزرگداشت روز جهانی شنا با همکاری هیات‌های شنای استان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در راستای سیاست‌های اجرایی فدراسیون در حوزه توسعه ورزش همگانی و افزایش مشارکت حداکثری رده‌های سنی پایه به منظور بزرگداشت روز جهانی شنا (۱۹ جولای مقارن با ۲۹ تیر ماه) و ارتقاء وضعیت نشاط و شادابی و شناسایی استعدادهای درخشان شنا با هدف پشتوانه‌ سازی در حوزه ورزش قهرمانی برگزار می‌شود.

بر این اساس مقرر شد این جشنواره از روز پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) لغایت جمعه (۵ مرداد ۱۴۰۳) در دو بخش دختران و پسران در سراسر کشور برگزار شود.

مقررات اجرایی جشنواره:

  • مسابقات فقط در یک روز انجام می‌شوند و بسته به شرایط، هیأت‌ها می‌توانند در یکی از تاریخ‌های فوق مسابقات را برگزار نمایند.
  • مسابقات در استخرهای روباز و سرپوشیده و دریاچه‌ها انجام می‌گیرد.
  • جشنواره تنها جهت مشارکت مجدد آحاد علاقمندان به ورزش شنا طراحی شده است بنابراین نیاز به اعمال مقررات رسمی در رقابت نیست.
  • از حضور شناگران حرفه‌ای که در مسابقات رسمی کشوری همچون جام‌های کشوری، جشنواره‌های کشوری، المپیاد استعدادهای برتر، آموزشگاه‌های کشور و ….. شرکت کرده‌اند، خودداری گردد.
  • حضور والدین در محل مسابقه درصورت امکان بلامانع است.
  • به کلیه شرکت‌کنندگان گواهینامه شرکت در جشنواره به صورت یکسان اهداء خواهد شد.

مدارک مورد نیاز:

  • تصویر صفحه اول شناسنامه
  • ثبت‌نام در سامانه فدراسیون شنا به نشانی www.register.irsf.ir دریافت کارت هواداری از سامانه یاد شده و ارائه آن به مسئولان برگزاری جشنواره
  • تصویر کارت بیمه ورزشی (دارای اعتبار در سال ۱۴۰۳)
  • پس از کنترل مدارک شناگران از سوی مسئولان، کارت شرکت یا مجوز شرکت در جشنواره صادر می‌گردد.

مواد و رشته‌های جشنواره:

مواد و رشته‌های جشنواره با توجه به امکانات موجود توسط هیأت استان تعیین می‌گردد.

تبصره ۱: با توجه به اهمیت جشنواره، برگزاری آن در مرکز استان و شهرستانها اجباری است.

تبصره ۲: فایل گواهی شرکت و بنر جشنواره توسط فدراسیون شنا به استانها ارسال خواهد شد.

تبصره ۳: ارسال گزارش و برگزاری جشنواره (در قالب یک لوح فشرده به همراه تصاویر جشنواره) حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهار‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ الزامی است.

تبصره ۴: برگزاری جشنواره روز جهانی شنا در ارزیابی عملکرد کمیته همگانی هیات‌ها لحاظ خواهد شد.

تبصره ۵: در صورت تایید هیات‌های استانی برگزاری جشنواره توسط مراکز آموزش تخصصی شنا بلامانع است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب