برایی: خستگی برای ما معنا ندارد

بازیکن تیم ملی واترپلو از همدلی بازیکنان این تیم برای شکست اروگوئه در فینال پنجمین دوره مسابقات فیناترافی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، تیم ملی واترپلو ایران تا تصاحب جام قهرمانی مسابقات فینا ترافی تنها یک قدم فاصله دارد و بازیکنان کشورمان در صورت پیروزی در دیدار امروز مقابل اروگوئه جام را در تهران بالای سر خواهند برد.
امیر حسین برایی درباره برتری ایران در دیدار با اتریش عنوان کرد: مقابل حریف اروپایی با جان و دل برای نام ایران بازی کردیم و خدا را شکر می کنم که توانستیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.
وی ادامه داد: در زمان های اول و دوم بازی بسیار نزدیک پیش رفت و اتریش نیز تلاش بسیار زیادی برای جبران گل خورده به کار گرفت اما بازیکنان ما اجازه خودنمایی به آنها ندادند.
وی افزود: از لحاظ بدنی کمی خسته هستیم اما انگیزه بازیکنان برای شکست اروگوئه بسیار بالا است و ما امروز برای تصاحب طلا به میدان می رویم.
برایی گفت: همه چیز در تیم خوب است و بازیکنان نیز با کسب پیروزی در دیدار روز گذشته اکنون با انرژی مضاعف به بازی امروز فکر می کنند.
بازیکن تیم ملی واترپلو ایران عنوان کرد: از همه هواداران می خواهم تا در دیدار با اروگوئه نیز ما را تنها نگذارند و تا آخرین لحظه با تشویق های باعث دلگرمی ما باشند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب