برتری امیدیه، رعد و گچساران برابر حریفان در هفته دهم لیگ برتر واترپلو

هفته سوم دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های نفت و گاز امیدیه، رعد پدافند و نفت و گاز گچساران پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در روز دوم هفته دهم لیگ برتر واترپلو کشور امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم نفت و گاز امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی استخر ولایت امیدیه مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید و شاگردان پنام تاش در رده سنی زیر ۲۰ سال بدون باخت در صدر جدول رده بندی باقی ماندند. از ساعت ۱۷:۰۰ امروز نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسال مقابل هم به آب زدند که تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ در ادامه روند پیروزی‌های خود دانشگاه را از پیش رو بردارد و با کسب هشتمین پیروزی پیاپی خود در صدر جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته دهم باقی بماند.

در دیگر دیدارهای هفته دهم لیگ برتر واترپلو کشور نیز دو تیم رعد پدافند و پالایش نفت آبادان در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ۹ دی تهران از ساعت ۱۰:۰۰ امروز(جمعه) مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به سود رعد پدافند به پایان رسید تا این تیم جایگاه خود را در جدول رده بندی یک پله بهبود بخشد. همچنین از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در رده سنی بزرگسالان به آب زدند که این دیدار با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود شاگردان امید زمانی به پایان رسید. تیم رعد پدافند با این پیروزی و کسب سه امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات جای گرفت.

طبق برنامه هفته دهم این رقابت ها روز گذشته(پنجشنبه) مقرر بود دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش در استخر آزادی گچساران به مصاف یکدیگر بروند که با توجه به عدم حضور نیروی زمینی در گچساران این دیدار در هر دو رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان با نتیجه ۵ بر صفر به سود نفت و گاز گچساران به ثبت رسید.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه با ۲۴ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته دهم باقی ماند. رعد پدافند و پالایش نفت آبادان نیز به ترتیب با ۱۸ و ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

نتایج روز اول هفته دهم (هفته سوم دور برگشت) سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیساعترده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ
۵۳۱۰:۰۰ صبحزیر ۲۰ سالنفت و گاز گچساران۵۰نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۵۴۱۷:۰۰ عصرعمومنفت و گاز گچساران۵۰نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۱۰/۲۸

نتایج روز دوم هفته دهم (هفته سوم دور برگشت) سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(کلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۵۵زیر ۲۰ سالنفت و گاز امیدیه۱۴۱۸دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۰/۲۹
۵۶عمومنفت و گاز امیدیه۱۸۱۴دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۰/۲۹
۵۷زیر ۲۰ سالرعد پدافند۱۳۱۰پالایش نفت آبادان۱۴۰۲/۱۰/۲۹
۵۸عمومرعد پدافند۱۶۱۰پالایش نفت آبادان۱۴۰۲/۱۰/۲۹

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب