برتری امیدیه و رعد پدافند در هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور

هفته سوم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های رعد پدافند و نفت امیدیه پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال روز گذشته (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز گچساران در استخر ۹ دی تهران آغاز شد که تیم زیر ۲۰ سال نیروی زمینی توانست با نتیجه ۱۴ بر ۷ تیم گچساران را از پیش رو بردارد. همچنین تقابل این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسال نیز با نتیجه ۱۵ بر ۶ به سود نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

در ادامه این رقابت ها امروز(جمعه)، بازی معوقه هفته دوم لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال از ساعت ۰۹:۰۰ صبح در استخر ۹ دی تهران با تقابل دو تیم نوفلاح و گچساران دنبال شد که تیم نوفلاح توانست با نتیجه ۱۵ بر ۷ پیروز شود.

از ساعت ۱۰:۰۰ امروز (جمعه) نیز دو تیم پالایش نفت آبادان و رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر جهان آرا خرمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که تیم رعد پدافند توانست با نتیجه ۱۱ بر ۸ به پیروزی برسد. همچنین تقابل این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ در استخر جهان آرا پیگیری شد که تیم رعد موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۱۵ بر ۶ از پیش رو بردارد.

دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نفت گاز امیدیه نیز امروز (جمعه) در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان لیگ برتر واترپلو کشور به مصاف هم رفتند.

تقابل این دو تیم در رده سنی زیر ۲۰ سال از ساعت ۱۱:۳۰ در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری شد که جوانان دانشگاه موفق شدند میهمان خود نفت امیدیه را با نتیجه ۲۹ بر ۷ شکست دهند.

اما دیدار این دو تیم در جریان سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور از ساعت ۱۷:۰۰ در استخر ۹ دی آغاز شد که شاگردان حمید قدسی موفق شدند با یک نمایش حساب شده تهران را با پیروزی ترک کنند. این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۹ به سود نفت و گاز امیدیه به پایان رسید.

نتایج هفته سوم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(گلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۱۵زیر ۲۰ سالپالایش نفت آبادان۸۱۱رعد پدافند۱۴۰۲/۰۹/۰۳
۱۶عمومپالایش نفت آبادان۶۱۵رعد پدافند۱۴۰۲/۰۹/۰۳
۱۷زیر ۲۰ سالشهید نوفلاح(دیدار معوقه)۱۵۷نفت و گاز گچساران
(دیدار معوقه)
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
۱۸زیر ۲۰ سالدانشگاه آزاد اسلامی۲۹۷نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۰۹/۰۳
۱۹عمومدانشگاه آزاد اسلامی۹۱۲نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۰۹/۰۳
__عمومشهید نوفلاح— استراحت__

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب