برتری حساس دانشگاه برابر رعد/ امیدیه و نیروی زمینی دیگر پیروزهای هفته سیزدهم لیگ برتر واترپلو شدند

هفته ششم دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های امیدیه، دانشگاه آزاد و نیروی زمینی ارتش پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته سیزدهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال امروز(جمعه) با تقابل دو تیم نفت و گاز امیدیه و نفت و گاز گچساران در استخر ولایت امیدیه پیگیری شد که تیم زیر ۲۰ سال امیدیه توانست با نتیجه ۲۸ بر ۱۲ گچساران را از پیش رو بردارد.

در ادامه این دو تیم نفتی در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف یکدیگر رفتند که امیدیه بار دیگر در دیداری یکطرفه موفق شد میهمان را با نتیجه ۲۱ بر ۸ شکست دهد و با دهمین پیروزی خود تا پایان هفته سیزدهم در صدر جدول یکه تاز باقی بماند.

همچنین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه استخر بین المللی ۹ دی میزبان دیدارهای چهار تیم تهرانی بود. ابتدا دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال در این استخر به مصاف یکدیگر رفتند که در دیداری جذاب دانشگاه آزاد توانست با نتیجه ۱۹ بر ۱۳ پدافند را از پیش رو بردارد تا مهم ترین پیروزی خود را مقابل رعد پدافند به دست آورد و صدرنشین جدول در این رده سنی باقی بماند، در رده سنی بزرگسالان نیز دانشگاه آزاد بار دیگر توانست رعد پدافند را با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را کسب کند.

در ادامه تیم های شهید نوفلاح و نیروی زمینی ارتش از ساعت ۱۱:۳۰ صبح در رده سنی زیر ۲۰ سال مقابل یکدیگر به آب زدند که این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۹ به سود تیم شهید نوفلاح به پایان رسید. در رده سنی بزرگسالان تقابل این دو تیم در پایان وقت های قانونی بازی با نتیجه ۹ بر ۹ ب تساوی کشید که برای مشخص شدن پیروز این دیدار دو تیم وارد ضربات پنالتی شدند. در ضربات پنالتی تیم نیروی زمینی ارتش موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد. این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود نیروی زمینی ارتش به پایان رسید.

با پیگیری هفته سیزدهم لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه با ۳۰ امتیاز همچنان یکه تاز جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور است. رعد پدافند و پالایش نفت آبادان با ۲۴ و ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. ‌

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(کلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۶۹زیر ۲۰ سالنفت و گاز امیدیه۲۸ ۱۲نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۱۱/۲۰
۷۰عمومنفت و گاز امیدیه۲۱۸نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۱۱/۲۰
۷۱زیر ۲۰ سالدانشگاه آزاد اسلامی۱۹۱۳رعد پدافند۱۴۰۲/۱۱/۲۰
۷۲عمومدانشگاه آزاد اسلامی۱۴۱۰رعد پدافند۱۴۰۲/۱۱/۲۰
۷۳زیر ۲۰ سالشهید نوفلاح۱۲۹ نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۱۱/۲۰
۷۴عمومشهید نوفلاح ۱۱۱۲ نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۱۱/۲۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب