برتری دانشگاه، پدافند و امیدیه برابر حریفان در هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو

هفته هفتم دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند و نفت و گاز امیدیه پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر واترپلو کشور روز گذشته (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز گچساران و دانشگاه آزاد اسلامی در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی گچساران آغاز شد که تیم دانشگاه آزاد توانست با نتیجه ۲۵ بر ۷ گچساران را از پیش رو بردارد و بدون شکست در صدر جدول باقی بماند و قهرمان زود هنگام رده سنی زیر ۲۰ سال کشور شود.

دیدار این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز از ساعت ۱۷:۰۰ در استخر آزادی گچساران آغاز شد که در پایان تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ۱۶ بر ۸ مقابل میزبان به برتری رسید.

در روز دوم هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو کشور امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم تهرانی رعد پدافند و شهید نوفلاح در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر به آب زدند که این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۷ به سود رعد پدافند به پایان رسید. از ساعت ۱۷:۰۰ امروز نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسال مقابل هم به آب زدند که رعد پدافند موفق شد با نتیجه ۲۴ بر ۹ شهید نوفلاح را از پیش رو بردارد و تا پایان هفته چهاردهم در جایگاه دوم جدول باقی بماند.

در دیگر دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو کشور نیز دو تیم پالایش نفت آبادان و نفت و گاز امیدیه در رده سنی زیر ۲۰ سال از ساعت ۱۰:۰۰ امروز(جمعه) به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی جذاب با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به سود نفت امیدیه به پایان رسید. همچنین از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در رده سنی بزرگسالان به آب زدند که نفت و گاز امیدیه توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۱ تیم پالایش نفت آبادان را از پیش رو بردارد و با این پیروزی و کسب سه امتیاز قهرمان زود هنگام این دوره از رقابت ها شود.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه با ۳۳ امتیاز صدرنشین و قهرمان زود هنگام جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته چهاردهم شد. رعد پدافند با ۲۷ امتیاز دوم و دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۲ امتیاز سوم هستند.

نتایج روز اول هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ مسابقه
۷۵زیر ۲۰ سالنفت و گاز گچساران۷۲۵دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۱/۲۶
۷۶عمومنفت و گاز گچساران۸۱۶دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۱/۲۶

نتایج روز دوم هفته چهاردهم(هفته هفتم دور برگشت) لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(کلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۷۷زیر ۲۰ سالرعد پدافند۲۳۷شهید نوفلاح۱۴۰۲/۱۱/۲۷
۷۸عمومرعد پدافند۲۴۹شهید نوفلاح۱۴۰۲/۱۱/۲۷
۷۹زیر ۲۰ سالپالایش نفت آبادان۱۲۱۴ نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۱/۲۷
۸۰عمومپالایش نفت آبادان۱۱۲۲ نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۱/۲۷

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.