برتری دانشگاه، پدافند و امیدیه برابر حریفان در هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو

هفته هفتم دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند و نفت و گاز امیدیه پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر واترپلو کشور روز گذشته (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز گچساران و دانشگاه آزاد اسلامی در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی گچساران آغاز شد که تیم دانشگاه آزاد توانست با نتیجه ۲۵ بر ۷ گچساران را از پیش رو بردارد و بدون شکست در صدر جدول باقی بماند و قهرمان زود هنگام رده سنی زیر ۲۰ سال کشور شود.

دیدار این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز از ساعت ۱۷:۰۰ در استخر آزادی گچساران آغاز شد که در پایان تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ۱۶ بر ۸ مقابل میزبان به برتری رسید.

در روز دوم هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو کشور امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم تهرانی رعد پدافند و شهید نوفلاح در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی استخر ۹ دی تهران مقابل یکدیگر به آب زدند که این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۷ به سود رعد پدافند به پایان رسید. از ساعت ۱۷:۰۰ امروز نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسال مقابل هم به آب زدند که رعد پدافند موفق شد با نتیجه ۲۴ بر ۹ شهید نوفلاح را از پیش رو بردارد و تا پایان هفته چهاردهم در جایگاه دوم جدول باقی بماند.

در دیگر دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو کشور نیز دو تیم پالایش نفت آبادان و نفت و گاز امیدیه در رده سنی زیر ۲۰ سال از ساعت ۱۰:۰۰ امروز(جمعه) به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی جذاب با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به سود نفت امیدیه به پایان رسید. همچنین از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در رده سنی بزرگسالان به آب زدند که نفت و گاز امیدیه توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۱ تیم پالایش نفت آبادان را از پیش رو بردارد و با این پیروزی و کسب سه امتیاز قهرمان زود هنگام این دوره از رقابت ها شود.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه با ۳۳ امتیاز صدرنشین و قهرمان زود هنگام جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته چهاردهم شد. رعد پدافند با ۲۷ امتیاز دوم و دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۲ امتیاز سوم هستند.

نتایج روز اول هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ مسابقه
۷۵زیر ۲۰ سالنفت و گاز گچساران۷۲۵دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۱/۲۶
۷۶عمومنفت و گاز گچساران۸۱۶دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۱/۲۶

نتایج روز دوم هفته چهاردهم(هفته هفتم دور برگشت) لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(کلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۷۷زیر ۲۰ سالرعد پدافند۲۳۷شهید نوفلاح۱۴۰۲/۱۱/۲۷
۷۸عمومرعد پدافند۲۴۹شهید نوفلاح۱۴۰۲/۱۱/۲۷
۷۹زیر ۲۰ سالپالایش نفت آبادان۱۲۱۴ نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۱/۲۷
۸۰عمومپالایش نفت آبادان۱۱۲۲ نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۱/۲۷

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.