برتری رعد پدافند در آغاز هفته پنجم لیگ برتر واترپلو

هفته پنجم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر 20 سال امروز (پنجشنبه) با برتری رعد پدافند مقابل گچساران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته پنجم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال امروز(پنجشنبه) با تقابل دو تیم رعد پدافند و نفت و گاز گچساران در استخر ‎ ۹دی تهران آغاز شد. ابتدا این دو تیم از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در رده سنی زیر ۲۰ سال مقابل یکدیگر به آب زدند که این دیدار یکطرفه در پایان با نتیجه ۳۴ بر ۳ به سود رعد پدافند به پایان رسید.

در ادامه نیز این دو تیم در رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ مقابل هم صف آرایی کردند که رعد پدافند موفق شد گچساران را با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۵ شکست دهد و با کسب سه امتیاز این بازی جایگاه خود را در جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو بهبود بخشد.

در ادامه، روز جمعه(۱۷ آذرماه ۱۴۰۲) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در رده سنی بزرگسالان به میزبانی استخر ۹ دی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

همچنین دو تیم شهید نوفلاح و پالایش نفت آبادان نیز از ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۸:۳۰ در رده سنی بزرگسالان در استخر ۹ دی به آب میزنند.

نتایج روز اول از هفته پنجم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیساعترده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ
۲۵۱۰:۰۰ صبحزیر ۲۰ سالرعد پدافند۳۴۴نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۰۹/۱۶
۲۶۱۷:۰۰ عصرعمومرعد پدافند۲۵۵نفت و گاز گچساران۱۴۰۲/۰۹/۱۶

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب